bijna een week om. - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu bijna een week om. - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

bijna een week om.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2008 | Slowaakse Republiek, Piešťany

We zijn al bijna een week verder.
En elk jaar verkijk ik me weer op de eerste week. hoe vermoeiend het is om te kuren en hoe je lichaam weer aan het hele proces moet wennen.
Dus ik zweet me de blubber en ik weet dat het er bij hoort , maar ondanks alle water kuren en douches die we dagelijks meerder keren nemen wil ik aan het einde van de dag al weer onder de douche.
het is elk jaar weer wennen, maar goed, Hubby is al weer erg tevreden en heeft al weer een soeper nekje en de meeste mensen die ik vraag zijn alweer heel tevreden.
voor de ex kuurders die natuurlijk erg nieuwsgierig naar de tafelzetting zijn... we zitten aan een tafel. en ja het personeel verslaat er elke dag in en brengt het verkeerde menu bij de verkeerde persoon en ik denk dat ze dit NOOIT weer gaan doen in de volgende jaren.
Willem zit t.o mij en g zit naast mij daarnaast Us Durk en dan Joukje en toJouke zit Anja en daarnaast Ytje en dan Alie dan Willem dus en met Ronald aan zijn rechter zijde mat op het hoekje Anne.t.o Anne zit Fettje en tussen Fettje en mij zit Coba.
Ja ik weet dat jullie een paar missen , deze zitten in het andere hotel.
dus die 4 zitten samen in een ander restaurant te eten .
We zien elkaar dan nog wel geregeld op de kuur of om koffie.
goreten van allemaal.
De eersten hebben al weer post ontvangen, dat is natuurlijk altijd weer een krlein feestje.
Us Durk wilde graag een speigelbadje maar de dok vond dat geen goed plan, dus we willen het hem op zijn verjaardga geven volgende week.(vorige jaren had hij het wel, andere dokter)
Zelf hebben we het al redelijk druk met ons kuren . van redelijke tijden 's maorgens (uur of 8 beginnen) tot later op de middag de laatste dingen .Meestal tegen 3en.
en als jullie meer willen weten Jouk heeft ook een waar ben jij nu blog en die tikt sneller, lees die ook even dan weet je net iets meer en waarschijnlijk andere dingen.
dus joukjedevries.waarbenjij.nu is haar blog.
nu zal ik nog even de andere mailtjes lezen en dan willen we de frisse lucht weer in want het is hier Slowaaks warm.
Buiten fris tot koud en binnen(winkel,restaurant of wat dan ook kersplitsing heet. we zitten met het zweet in ons nekje te tikken.
Hartelijk groeten allemaal en dank voor jullie mailtjes en lieve gedachten aan ons.
groetjes A

  • 24 Oktober 2008 - 18:23

    Tineke Zoodsma:

    Hallo Gaatse en Anneke,
    Dat is leuk zo'n weblog.
    hoef je alles maar één keer te vertellen en ze kunnen het allemaal weten.
    Wat is trouwens een speigelbadje?
    Vandaag was het miezerig herfst weer hier.
    Grappig dat je jas er nog hing. Wist je nog dat je hem daar vergeten was?
    Komen er ook nog war foto's en videovoorstellingen op de log?

    Nou de groetjes van Tineke

  • 24 Oktober 2008 - 20:32

    Matty:

    Helemaal prima hoor, deze lengte van verhalen, ben ik al heel tevreden mee :). Hier alles prima, druk met de laatste voorbereidingen voor het jubileum van zondag. Er worden waarschijnlijk foto's gemaakt, kun je later toch nog even mee genieten.
    Heel veel succes en tot snel horens.

    liefs,
    Matty

  • 25 Oktober 2008 - 10:20

    Elza:

    Hoi Anneke,groetjes uit een zonnig Harlingen.
    Dus alles gaat weer lekker daar bij jullie.
    Gezellig metelkaar aan tafel. Hoe is het daar met de borduurwinkeltjes.
    Zijn ze er nog of is dat ook alweer verdewenen.
    Zou heel graag even stiekum bij jullie om het hoekje kijken.
    Groeten ELza.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2009

de voorbereidingen zijn weer in gang gezet

09 November 2008

wer thùs

06 November 2008

het laatse verhaal uit Slowakije

03 November 2008

al weer warm

30 Oktober 2008

minder dan een week

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 68534

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: