wer thùs - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu wer thùs - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

wer thùs

Door: webmaster

09 November 2008 | Slowaakse Republiek, Piešťany

hallo allemaal, wie deze verhalen nog wat volgen.
Na een spannende reis zijn we weer op nederlandse bodem.
Spannend?? ja eigelijk wel.
joukje werd onwel in het vliegtuig, dus zijn we na de landing nog even langs de EHBO geweest om even de boel te laten nakijken (bloeddruk, suiker ed)
Na een flinke wandel,( alleen mensen die met de KLM vliegen zijn rap bij de EHBO)hebben we de doel even laten nakijken voor de zekerheid
gelukkig bleek dat allemaal goed te zijn en dat ze even flauw viel was een veel voorkomend iets en had te maken met een stofje in het lichaam wat tijdelijk aan de hoge kant was.
hierdoor voelde ze zich knap beroerd en erg slapjes.
Mede door een slechte nachtrust (we zijn half 2 's nachts opgestaan)vermoeidheid en luchtdruk in het vliegtuig ,bloeddruk en nog wat bijkomstigheden.
Maar gerust gesteld(en een poos later dan gepland) zijn we weer in de bus gestapt om naar huis te gaan.
Vanmiddag heeft ze lekker kunnen slapen op haar eigen bedje.
Ze klonk prima aan de telefoon vanavond. en gingen met zijn allen gezellig eten.
Morgen hebben we nog een beetje vrij (g heeft een vrije dag) dus even weer de boel een plekje geven en we kunne weer ons wekelijkse ritme beginnen.
groetjes en tot ziens. leuk dat je langs kwam en reken elkaar vast wel binnekort. doei.A

• 10 November 2008 - 06:30

Tineke:

Hoi Gaatse en Anneke,
    Fijn dat jullie weer thuis zijn!!!
    Er zit nog mail in je postbus Anneke.
    Het is nu bijna half 8 (in de morgen van maandag) en ik maak me klaar voor school.
    Gelukkig dat jullie allebei vrij zijn,kun je even de poezen knuffelen en alles weer op een rijtje zetten.
    Nou de groetjes van Tineke.

• 10 November 2008 - 09:54

Elza:

Gelukkig dat jullie er weer zijn.
    Wat een schrik met Joukje.
    Zo zie je maar weer dat slaap en rust wel heel belangrijk is.
    Geniet er nog maar van vandaag en dan weer veel succes met het normale leven . Ik vond het heel leuk om jullie een beetje te volgen. Groeten ELza.

• 10 November 2008 - 19:50

Rommy:

Hey G en A

Fijn dat jullie weer thuis zijn na een vervelende terugreis. Maar ja, jullie zijn er weer en daar gaat het om. Nou, geniet er nog maar even van en kuur nog maar lekker na!
    Tot ziens en liefs van Rommy

• 10 November 2008 - 21:01

Grytsje:

Hoi Gaatse en Anneke, wat fijn dat jullie weer terug zijn in Baaium. Zo'n dorp is gewoon kaal en leeg als jullie er niet zijn. Volgens mij ben jij naast alle kuren toch ook nog heel actief bezig geweest hoor en maar weer ff een wandeling of ergens kijken. Volgens mij ben je nu nog wel even aan rust toe of ben je al met de lapjes bezig gegaan??? He, we zien elkaar binnenkort hoop ik weer, groetjes grytsje