mooi weer - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu mooi weer - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

mooi weer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

25 Oktober 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

vandaag is het mooi weer geworden.
vanmorgenvroeg was het nog erg mistig maar dat is nu helemaal weg getrokken en de zon schijnt volop.
we zijn even naar het dorp verderop gewandeld en hebben daar en akje gedronken met wat bij de koffie want het tenslotte zondag. we zaten in Thematin, het hotel waar Rommy en Ypie een paar jaar terug zaten.
(volgende week blijkt Rob weer te komen dus jullie kunnen nog wel boeken denk ik ;))
maar goed, zonder gekheid, we hebben een mooie wandeling gehad en net zoals verjaar kon de jas na een poosje weer uit. het was zo warm...
zo mooi was het nog niet geweest.
echt genieten dus.
gistermiddag was het spiegelbad goed op temp en gisteravodn hebben we het zwembad even bezocht (G en ik)
na een poosje hadden we het bad geheel voor ons zelf , een grote luxe.
maar dat is erg zeldzaam.
Daarna nog even wat gedronken benenden met de groep.
groeten uit een bijzonder mooi Piestany.
Anneke

  • 25 Oktober 2009 - 12:50

    Siemie:

    hoi Anneke, hallo ik wist toch niet dat ik je op deze manier kon bereiken, ik dacht jou computer staat thuis.. dan gewoon even mailen van welkom thuis, voor ik dat vergeet. nou nu mail ik wat anders; geweldig meid, dat je het naar je zin hebt, ik wens je nog veel plezier, lekker genieten..liefs;siemie

  • 25 Oktober 2009 - 13:29

    Tineke Zoodsma:

    Hoi Gaatse en Anneke,
    Ja bij ons is het vandaag ook mooi weer.Het begon s'morgens heel zonnig en nu is hethet beetje grijzer met zo nu en dan een spatje. Hé Anneke, je hebt het over nieuwe poesjes ipv een poesje, betekent dat dat jullie ze alle drie krijgen, of in elk geval twee.Dan kun je al je aandacht aan Smokey geven als de 2 nieuwe fijn samen spelen. Wij moesten vanmorgen de klok een uur terug zetten. Dat was leuk, want dan kon je een uur langer slapen. Dat is bij jullie zeker niet zo. Misschien dat iemand de klokken in jullie huis goed zet.
    Nou de groetjes en het derde deel zit er alweer op.
    Tineke

  • 25 Oktober 2009 - 14:05

    Elza:

    Geniet er maar lekker van , toeval is dat het hier ook mooi weer geworden is maar wel veel harde wind.
    Groetjes Elza.

  • 25 Oktober 2009 - 17:07

    Iris:

    Hoi G&A
    Het weer is dus behoorlijk lekker daar nou, hier ook! Heerlijk nazomer weer en met de kleurende en afvallende bladeren is het buiten skitterend! Zo, ik hou het kort want de frituurpan roept dat de frietjes bijna klaar zijn. (Ja zondagse kost).
    Tot horens

  • 25 Oktober 2009 - 20:55

    Rommy:

    He, wat leuk dat jullie naar Tematin geweest zijn! Ik krijg bijna heimwee. Ik wil best wel komen maar ja, Ypie wil alleen maar naar Barcelona daar is het nog 25 graden en daar kan Piestany niet tegen op!! HAhaha. Wat een luxe een prive zwembad, lekker genieten dus. nog naar de nachtbar geweest gisteravond? Of op een van de kamers koffie gedronken?

    Liefs en groetjes van Rommy

  • 26 Oktober 2009 - 08:37

    Matty:

    He jongelui,

    Het was even stilletjes vanuit Wjelsryp, maar dit meisje was weer eens de hort op. Ik ben het weekend naar Zeeland geweest in verband met een feestje. En dat kan niet doorgaan als ik er niet bij ben natuurlijk :).
    Leuk om jullie verhalen te lezen. Nu al de tweede week, dus bijna aftellen :)

    liefs,
    Matty

  • 26 Oktober 2009 - 10:53

    :

    M leuk je weer te " zien" miste je al.

  • 26 Oktober 2009 - 10:56

    :

    R, Barcelona is zo gezellig niet ...want wij zijn hier.. zeg dat maar tegen Pieps
    en Iris, hier hebben ze ook patatjes alleen in de jus , daar worden ze er soppig van en minder lekker ;(
    Elza, harde wind hebben we afgelopen week ook aardig gehad, we zitten aan de bergkant, dus bulderende ramen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

slowakije 2009

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

we binne der wer

07 November 2009

laatse kuurdag

06 November 2009

goeie moggel

05 November 2009

ben ik nog even

05 November 2009

hoihoi

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 68502

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: