hallo ben ik weer - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu hallo ben ik weer - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

hallo ben ik weer

Door: webmaster

27 Oktober 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Jouk en ik zitten nu een paar mensen dwars omdat we jullie nog meer willen vertellen.
hiernaast zit een slowaakse vele papiertjes af te drukken. het ding houdt maar niet op...of toch...
nou ja ze zoekt het maar uit met haar 3 vriendinnen. (hoeveel mensen heb je nodig voor een printje????)
vele dus.
De eetzaal in minimaal opgeleukt.
want Us Durk wilde het helemaal niet vieren, dat wil hij nooit, maar we wilden ook eens een beetje rekening met hemzelf houden dit jaar.
hij wordt ook al 59.
Dus dit jaar pakken we wat sobertjes uit.
Maar wel leuk, al zeggen we het zelf.
net nog een telfoontje gehad, altijd leuk om vertrouwde stemmen van thuis te horen (dankje Itte)
Maar ook mail is natuurlijk super leuk..
Elza, we hebben het wel leuk gehad in Prior, we hebben een jasschort gescoord voor Joukjes moeder. nou het deed me denken aan die keer dat we een borduurring zochten.
probeer dat maar voor elkaar te krijgen in Slowaaks.
Het is gelukt hoor! hahaha wat een lol we gehad hebben... en ook de schoenmaker vinden is een zoektocht opzich, maar ook deze missie is geslaagd.
alleen het quiltwinkeltje was eerder dicht dan gedacht dus daar kunnen we deze week nog een herhaalde poging wagen.
groetjes allemaal en dank voor de reakties,groetjes van Joukje en mij....

• 27 Oktober 2009 - 20:14

Elza:

Ja ik zie ons nog zo lopen om die borduurring (raamie volgens mij)
    Heb je nog gekeken naar een klein borduurschaartje (ooievaarsschaartje) of zijn de borduurwinkeltjes er niet meer.
    Groeten en veel plezier morgen.
    Elza.

• 28 Oktober 2009 - 10:55

Iris:

Itte belde mij gisteren nog om te vragen naar jouw 06 nummer. Leuk om dan te lezen dat het haar gelukt is om jou aan de lijn te krijgen.
    En wat gaat het worden, één of twee poesjes???
    groetjes Iris

• 28 Oktober 2009 - 11:27

Matty:

Jaja, zelfs je mobiele nummer blijft niet geheim he:).
    Vandaag een gezellige dag? Of ligt de aandacht toch nog steeds wel bij het kuren ;) In ieder geval zijn jullie nu halverwege!!

groetjes,
    Matty

• 28 Oktober 2009 - 12:18

De Bakkertjes:

Hallo buuf en buum,

jullie zijn erg trouw in schrijven, daar kunnen we nog van leren, maar nu ik weet hoe het moet zal ik mijn best doen. (Je weet dat ik niet zo'n ster ben in dit soort dingen.) Het weer is hier prachtig. Het is een graad of 15. Wat leuk dat daar ook een quiltwinkeltje is. Niet te veel mee terugnemen hoor!! Tot ziens, de Bakkertjes

• 28 Oktober 2009 - 12:20

Kuren gaat voor, m, daarvoor zijn we hier.:)
    vanavond hebben we onszelf uitgenodigd op zijn kamer.
    en Iris we gaan voor twee. ;)
    Elza,Borduurwnkeltje is aardig ingekrompen en wordt elk jaar minder heb ik het idee.