goede morgen, - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu goede morgen, - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

goede morgen,

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

29 Oktober 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

ik denk laat ik een gokje wagen. nu het internetten gratis is hier in het hotel, moet je wel eens meerdere keren om de hoek kijken of er een computer vrij is ... en wat blijkt.... joukje zit hier te tikken.We hebben net afgesproken om de deur maar te sluiten zodat er niemand ons in het nekje zit "te hijgen"
dus even onder ons.
kom net uit het speigelbad vandaan en kom Us Durk op de gang tegen , deze gaan nu het speigelbad in met Gaatse en nog wat andere kerels.(dit spiegelbad is nl strikt gescheiden van de vrouwen.
Bij ons was het vanmorgen erg chaotisch er waren zelfs teweinig cabines voor iedereen. dus erg rommelig, wat anders vrij structreel verloopt. maar ik hoor net van Joukje dat het vorige week ook wat rommelig was.
het komt dus vaker voor.
straks mag ik met de voetjes in de hete parafine, ik heb de mp3 speler mee.Het mijn boek uit en moet nog even zien of er iemand is die nog wat heeft wat ik leuk vindt. ik hoor van sommigen dat ze boeken lezen waar elke dag wel iemand het hoekje om gaat, daar zit ik niet echt om te springen.
en anders moet de laatste Eva er maar aan geloven.
Het is moeilijk in te schatten hoeveel leesvoer er mee gaat en hoeveel handwerk. al ben ik aan het brien niet erg toe gekomen.
Vanmorgen erg triest weer, niet uitnodigend om buiten te zwemmen, ik ga straks mijn sportschoenen maar even van de kamer halen om even naar de fitruimte te gaan. al trekt die ook niet echt.. maar de broekriem moet al weer een gaatje wijder en dat was niet de bedoeling maar komt er meestal wel van.
Ik liep net bij electro langs en daar was het erg druk. dus ben maar door gelopen. soms is het daar niet druk en kan je er wel even tussendoor en met de bio lamp waar ik naartoe moet is het zowiezo proberen of er tussendoor tijd is.
we zijn al meer dan over de helft, dus aftellen.
vanmiddag nog even kijken voor een schaartje voor Elza bij het quiltwinkeltje, misschien is het daar.
groetjes en schroom niet een berichtje achter te laten :)
Anneke

  • 29 Oktober 2009 - 08:43

    Matty:

    Haha, we schromen niet hoor. Super leuk dat je nu zo makkelijk kunt internetten, blijven we helemaal op de hoogte.
    Ik loop vandaag weer krom van de spierpijn.... hoef ik jou niet te vertellen wat ik weer heb uitgespookt :). Dus hup, de sportschoentjes aan en aan de slag jij:)

    liefs,
    Matty

  • 29 Oktober 2009 - 09:11

    Elza:

    Hoi Anneke, dus fitnis ik vond dat helemaal niks maar ja als je wat pondjes kwijt wilt dan moet het maar.
    Doe rustig aan hoor voor dat schaartje niet te veel heen en weer vliegen al is een quiltwinkeltje natuurlijk helemaal zo gek nog niet.
    Ik zit nog te klooien met dat rendier, ik denk dat ik hem er weer afhaal en de oren ook anders doe.
    Je ziet nog wel op het logje hoe het er uit komt te zien.
    Veel succes en straks kun je je warme jas weer aan want ik hoorde van Joukje dat de kou er aan komt. Doei ELza.

  • 29 Oktober 2009 - 18:25

    Syl:

    wat vind ik dit leuk dat je elke dag even iets vertelt, je weet ik ben niet altijd een van de eersten, maar ik heb het allemaal even doorgelezen, interes-sant . groet aan gaatse en een dikke tut fan de schipperkes. hou je taai !!

  • 29 Oktober 2009 - 18:30

    Tineke Z:

    Hoi Gaatse en Anneke,
    Ja de langste tijd zit er al weer op gelukkig.
    En julie kunnen uitkijken naar de poezen.
    Het was hier vandaag mooi rustig herfstweer.
    Het is Mûske gelukt om even te onsnappen. Dat probeert hij nu wat vaker. Befke wou weer naar binnen en hij sprong gewoon over haar heen met een reuzesprong. Ga even kijken of hij al weer binnen wil. Groetjes Tineke

  • 29 Oktober 2009 - 19:26

    Dick-wietske En Kids:

    hallo luitjes
    wat gaat de tijd weer snel jullie zijn ook alweer op de helft
    we hopen dat het weer wat helpt
    straks 1 of 2 poesjes gezellig
    die van ons groeien als kool en zijn erg lief
    en spinnen als het leven er van afhangt
    dick begint ook al te wennen
    we zijn nog steeds druk met de achtertuin bezig
    verven bloemen planten het word steeds mooier
    groeten uit franeker

  • 30 Oktober 2009 - 09:03

    Iekje En Wybe:

    No Anneke,

    Schromen doe ik zeker niet!!! Hahaha!! Maar idd zit de langste tijd voor jullie er al weer op!!
    Gelukkig maar!
    Hier is verder alles goed,
    Het is zo nu en dan prachtig weer, ik heb gisteren nog even lekker buitengezeten, en daar ook even koffie gedronken!!
    Ik vind het prachtig om je verhalen te lezen, engeniet er ook van!!
    Ik ben vandaag aan het werk, dus ga ik nu weer even wat doen!!
    Groetjes aan Gaatse en tot de volgende ronde!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

slowakije 2009

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

we binne der wer

07 November 2009

laatse kuurdag

06 November 2009

goeie moggel

05 November 2009

ben ik nog even

05 November 2009

hoihoi

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 68505

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: