hoe het zit. - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu hoe het zit. - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

hoe het zit.

Door: webmaster

31 Oktober 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Er is hier een klein hokje waar twee computers staan en vorige jaren moest men hier altijd voor betalen. dat is nu gratis geworden (vandaar dat we hier zo vaak zitten;)
het is gewoon makkelijk dat je tussen de kuren even wat kan posten.
Dat je er niet speciaal voor naar het centrum voor hoeft te lopen.
al moet je nu wel eens vaker om de hoek kijken, het zit erg vaak vol en dan moet je of wachten of later weer eens kijken of er een compu vrij is.
we hebben net gegeten en kijken even de mail na. dat is wel makkelijk , want we komen hier toch langs.
maar ik ga nu naar kamer, misschien nog telefoon en dat is altijd erg leuk en lekker direkt.
groetjes Anneke

• 31 Oktober 2009 - 20:02

Elza:

Mooi dat het gratis is en het is te merken dat jullie regelmatig langs komen maar dat geeft niks hoor, ik vind het wel gezellig.
    Groetjes ELza.

• 31 Oktober 2009 - 22:36

Tineke Z:

Ok, nu heb ik een beeld hoe het zit met dat computeren. Nou welterusten, maar misschien slapen jullie al. Hebben jullie wat lekkere bedden en lukt het slapen daar wat?
    groetjes Tineke.

• 01 November 2009 - 16:45

Rommy:

Hey anneke,

Hebben jullie vandaag een leuke dag gehad in Bratislava? Vast wel!! Ideaal zeg die pc vlakbij om de hoek. Hier gaat alles goed, ben vandaag weer iets beter joepie! Hier is het nu echt herfst, veel regen en wind, niks aan!Veel sterkte voor de laatste loodjes he!Liefs van Rommy