Bratislava - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu Bratislava - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

Bratislava

Door: webmaster

01 November 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

vandaga even naar de hoofdstad afgereisd. vandaag was het niet een niet een mooie heldere dag maar een mistig en koude dag .
het was mmaar een paar graden en het zicht was niet echt om naar overhuis te schrijven .... dus dat doe ik dan ook maar niet.
maar we hebben het wel gezellig gehad en weer een heerlijk dagje Niet in het hotel vertoefd. het begint wel wat het zelfde te worden, en dan wil je er wel even uit. dus vandaar onze reis plannen.
Jammer van het weer... verleden week was het warm en de jas kon over de arm mee toen we naar Tematin gingen, nou de jas kon nu echt wel aan bover toe dicht en dat hebben we dan ook maar gedaan.
wel hebben we even in het winkelcentrum omgestruind, dat was wel even leuk. even wat anders dan in Nederland....Peek&Kloppenburg, H&M yves Rocheren zo kan ik wel even door gaan...(hahaha)
maar het was er warm binnen en we hebben even om gestruind. ook heben we nog bij het station heerlijk gegeten dus je begrijpt dat het wel een leuke dag was maar dat we toch erg moe zijn..
G en ik gaan nog even zwemmen en dan ga ik lekker naar bed.
er zijn nu 3 nederlanders achter me komen staan die ook willen computeren. dus ik kap er nu mee.
groatjes en trusten , Anneke

• 01 November 2009 - 20:22

Elza:

Nog even doorzetten en jullie kunnen weer aftellen. Koud is het hier niet maar wel nat tenminste vandaag.
    Veel succes de komende week en groetjes ELza.

• 01 November 2009 - 20:26

Dick-wietske En Kids:

hoi gaatse en anneke
    net jullie reisverslag gelezen, het was hier ook mistig
    lekker even een dagje er tussen uit lekker winkelen vond gaatse dat ook leuk?????
    nog wat gekocht??
    en dan lekker eten gezellig
    hier gaat het goed stefan mag woensdag proefzwemmen voor zijn a
    ben benieuwd
    dick heeft lekker vrij komt mooi uit met de achtertuin er is genoeg te doen
    ben zelf druk aan het verven
    nou welterusten
    groetjes dick en wietske en de kids en de poesjes natuurlijk

• 02 November 2009 - 08:28

Joukje Vries-Ruiter:

Hee lieve Anneke,

Onze laatste week is begonnen,we hebben er nu ook wel weer genoeg van. Van het lopen,uitkleden,aankleden,eten,koffie drinken,modder,spiegel enz!Maar niet van het internetten hahaha!

liefs en een knuffel van Joukje