ben ik nog even - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu ben ik nog even - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

ben ik nog even

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

05 November 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

ik heb net al weer een zweet kuur achter de rug en helemaal zelf bedacht en gedaan....
je neemt je bankpas en doet die in een vakje van de tas...vergeet WAAR die heeb gestopt is en dan ... als je het dan nodig hebt en moet zoeken en je kan je pas niet vinden.... dan begint het zweten vanzelf. en dat gaat niet eerder over tot je je pas je gevonden hebt....en dat hangt dan weer af hoe goed je de boel verstopt hebt...
Maar jullie snappen dat die kuur nu afgelopen is, anders zat ik hier niet te typen.
G is met durk te winkelen. (nou ja, G heeft een horloge bandje nodig)
dus de mannen zijn al onderweg .
we gaan straks uit eten.naar de Indian pub. dat is nog een heel eind lopen.
dan dat is ook weer beter voor de vertering. want als ik weer thuis ben zal ik wel weer even " op'e hongerpole" (sorry kan geen dakje vinden) moeten gaan.
groetjes Anneke

  • 05 November 2009 - 15:52

    Joukje:

    Hoe werkt dat op de hongerpole? Het hoort niet erg leuk!! Ik denk niet dat ik mee doe! Nu gaan we eerst naar de vreetpole hihihi

    Kus van Joukje

  • 05 November 2009 - 16:35

    Joeke:

    eng hoor als je je bankpas op een moment nergens kan vinden. het angstzweet komt er dan aan alle kanten uit.maar je bezit hem weer en zo kan gaatze toch nog een horlogebandje kopen. Vanavond lekker uit eten in de Indianenpub. Dus dat wordt smullen van geschoten wild. had graag meegewild maar ben in gedachten bij jullie.
    Heb de laatste dagen pijn in de rug.het botscelet is vervelend.
    anneke en anderen, veel plezier nog en tot nader.
    groetjes van joeke.

  • 05 November 2009 - 16:49

    Elza:

    Oef dat is niet zo leuk al je je pasje niet kunt vinden.
    Veel plezier vanavond en lekker eten hoor, straks als je thuis bent moet je de hele dag achter de jonge poeskes aan zitten.
    Groetjes ELza

  • 05 November 2009 - 18:08

    Tineke Z :

    Oei, wat moeten jullie er(soms?) vroeg uit. Straks thuis kunnen jullie weer eens lekker uitslapen. Maar misschien komen er s'morgens vroeg al poesjes over jullie heen klimmen. Hoe snel komen ze trouwens. Heeft de grijze al een naam? Of blijft het grijze?
    Grappig dat gesprek in de modder. Fries-Slowaaks, lijkt dat een beetje op elkaar?
    Het weer was hier niet heel koud maar wel miezerig. Goldy wou toch wandelen, maar gaat niet meer zo snel, dus daar word je soms wel weer koud van.
    O wat eng met dat bankpasje. Daar kun je echt van zweten. Dat zijn trouwens één van de grootste ergenissen van het leven: Dingen die wegraken. Gelukkig dat ie er weer is. Tellen jullie de dagen/nachten al? Met vannacht erbij nog 3 zeker. Groetjes Tineke.

  • 05 November 2009 - 21:22

    Hillie Grit:

    Hier even een berichtje uit het regenachtige Fryslân. Allereerst bedankt voor de wel heel mooie kaart. Wij hebben het laatste bericht en drie terug gelezen. je kunt leuk schrijven!!
    je hebt heel wat afgezweet zo te lezen. en de Slowaakse muziek zul je wel uit het hoofd kennen. Wij verwachten straks een serenade.

    Voor ik de computer opende heb ik bedacht om je de dagtekst voor morgen uit ons hernhutterdagtekstenboekje (3x woordwaarde)te sturen. Deze tekst is (schrik niet):Blijf niet staan bij wat eertijds is gebeurd, laat het verleden nu rusten. Zie, ik ga iets nieuws verrichten, nu ontkiemt het - heb je het nog niet gemerkt? (Na te lezen in Jes. 43:18).

    Een mooie, maar moeilijke tekst. maar ik had bedacht je de tekst van morgen te sturen; dus die krijg je!

    Sterkte voor het laatste stukje. Zaterdag gaan wij naar Jannum om op de kleinkinderen te passen. Dirk en Sonja gaan dan naar Brazilië naar Klaske.

    Met vriendelijke groet en Gods zegen toegewenst voor jullie beiden.

    Hillie; ook van Wim.

  • 05 November 2009 - 21:32

    Anneke:

    Hallo Anneke
    Zo te lezen allemaal heb je het niet zo naar de zin, maar je komt snel weer thuis en dan zit je hier weer in het shit weer, want het was vandaag alleen maar regen.Ben blij dat je weer op het zwemmen komt, wand het is maar een dooie bende vrijdags.
    Liefs en heel veel groetjes, ook aan Gaadse
    Loekie

  • 05 November 2009 - 22:03

    Dick -wietske - Kids:

    hallo luitjes
    lekker vroeg zijn jullie smorgens, gelijk wakker denk met het spiegelbad en de masage
    ma zoodsma heeft niet zelf getypt, ze vertelde en ik typte handig he.
    ze moeten ook maar aan de computer,wij wilden eerst ook niet
    ik dacht moeilijk en allemaal virrussen
    maar ben nublij , anders konden we jullie nuniet mailen
    ja mooi he van stefan nu nog even voor het echie.
    wat zijn jullie aan het breien/haken???
    ik ben nog steeds aan het vest breien, vandaag weer even gebreid, moest oppassen op een klein jongetje stefan
    beter teveel bolletjes dan te weinig
    fries /slowaaks zal wel leuk klinken met de handen en voeten kom je een heel eind
    de laatste dagen lekker aftellen het is dan best lang 3 weken
    fam trekje zeker ik ben ook vaak mijn pas sleutels beurs kwijt
    dan wil het wel lekker zweten
    en dan ben je blij als het er weer is priscilla kan het soms ook goed verstoppen
    gezellig even uit eten
    klinkt leuk de indian pub
    eet smakelijk wij gaan 14 nov wokken in het wokrestaurant bolsward
    we worden gehaald en gebracht
    wat wil je nog meer
    groet
    groetjes franekerjes en welterusten??

  • 05 November 2009 - 22:59

    Tjitske:

    ik lees nu voor het eerst je bericht uit slowakije over de zweetkuur, 'k ga snel de rest lezen,lang geleden dat ik met jullie gekuurd heb, denk aan jullie dikke tût Tjitske

  • 05 November 2009 - 23:29

    Tjitske:

    heb nu al je berichtjes gelezen wat een heerlijke schrijstijl ga morgen joukje haar berichtjes lezen groetjes aan gaatze, durk, joukje en wil van Tjitske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

slowakije 2009

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

we binne der wer

07 November 2009

laatse kuurdag

06 November 2009

goeie moggel

05 November 2009

ben ik nog even

05 November 2009

hoihoi

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 68498

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: