goeie moggel - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu goeie moggel - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

goeie moggel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 November 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

even een paar letters op de vroege morgen.
Bar slechte nacht gehad.Buiten dat onze buren doof zijn (lees de tv luid aan) heeft het k**** de hele nacht aan gestaan. de hele tijd hoor je gemurmel door de muren heen klinken.
dus maar weer de kleren aangetrokken om 7 uur, terwijl ik niet eens voreg hoefde deze morgen. maar dan lees ik jullie berichtjes en de tekst van Hillie, dat geeft de morgen weer een heel ander begin.
We hebben gister heerlijk gegeten en even met een andere tafelsetting, dat is erg goed voor de verandering.
drie weken de zelfde disgenoten zonde de verstandige opmerkingen van onze dierbare Joeke, zakt het nivo toch behoorlijk.(dom praat en sa)
Maar na drie weken is dat denk ik toch wel onvermeidelijk.

het spiegelbad is niet echt opwekkend maar rustgeven hoor, W.
je kan haast door slapen in het warme water (rond de 39 graden)
Vraag Joukje maar , die presteerd het tenminste) maar zelf blijf ik liever wakker.
de massage daar in tegen is vaak redelijk gevoelig, ze weten de zere plekken vaak wel te vinden is mijn ervaring.
maar na een paar weken is het minder gevoelig en wordt het lichaam soepeler en kan er beter tegen.

Wat de musziek betreft, het is gelukkig niet Slowaakse muziek dat hier steeds door de boxen galmt, gewoon 80er jaren, maar wel de zelfde nummers.
de Slowaakse stijl is geloof ik niet aan mij besteed. ik heb het de eerste jaren wel gehoord maar zoek het nu niet echt meer op, dus sorry die serenade zit er helaas niet in , maar als je wilt kan ik misschien een cd scoren met deze muziek (voor de liefhebber)
maar dan moet je ECHT graag willen ;)
verder zo stijf als een deur, jammergenoeg gister de laatste massage gehad. Maar het waaide weer aardig vanacht en het raam iz blijkbaar opengewaaid (tenminste...niet een van ons heeft het open gezet.):(
dus vandaar. ik kan gewoon niet tegen open ramen te tochten.
straks maar even een molletje en gymmen in het water dan zal het wel opknappen.
de sikkeneurige dame van watergym een fooi geven , daar knapt ze altijd zo van op.
ze vertelde dit jaar niet eens dat ik vandaag voor het laatst gym heb. (maw, vergeet mijn fooi niet)
nou ik ga een hapje eten. groeten allemaal, bedankt voor de reakties, fijn jullie betrokkenheid te lezen en te voelen.
ik zie er naar uit om jullie snel weer in levende lijve te ontmoeten .
dikke knuffel,
Anneke

  • 06 November 2009 - 08:00

    Joukje:

    Verdikkeme ben je me vandaag toch voor!!
    Zal ik straks even bij jullie buren aankloppen en ze beschreeuwen!!!????
    Welke kant liggen ze,anders sta ik bij de verkeerde voor de deur.

    Ja,we missen Joeke aan tafel echt, vooral na drie weken!!!We verlangen wel eens naar een normaal gesprek met de heren,maar het zit er niet in.Als die twee elkaar zien,als wij erbij zijn,gaan ze direct weer gek doen.Aan de andere kant hoeft het natuurlijk niet altijd serieus te zijn,maar er is ook een tussen weg.En weet die maar eens te vinden.

    Morgen nog meid, dan gaan we weer lekker naar huis.

    Liefs en dikke knuffel voor vandaag.


  • 06 November 2009 - 08:03

    Tineke Z:

    Ook goeie moggel,
    Vreselijk die buren met hun tv. Toch geen Nederlanders? Nee dan heb je s'morhens niet zulke beste gedachten. Jammer dat er nog altijd mensen zijn die geen rekening houden met anderen. Hoop dat jullie
    verder een goeie dag hebben.Ik ga nu naar school. Kom maar gauw terug in het rustige Bayum, of is het nu Baaium? Groetjes Tineke.

  • 06 November 2009 - 08:29

    De Bakkertjes:

    Hallo, Hier weer even een berichtje vanuit Baaium.
    Gaat het nog allemaal een beetje? Nog even en dan kunnen jullie weer in je eigen huisje. Kacheltje weer aan(staat altijd erg warm zo'n rookpluim uit de schoorsteen)en dan maar weer jullie dagelijks leventje oppakken. Kan me voorstellen dat jullie eerst even moeten "bekomen"van alles. Nou tot gauw!!

    Groet, de Bakkertjes

  • 06 November 2009 - 09:21

    Elza:

    Nog even doorzetten en het zit er op.
    En een goeie reis en we zien elkaar straks vast wel weer.
    Het is hier nu geweldig mooi weer.
    Groetjes ELza.

  • 06 November 2009 - 10:51

    Rommy:

    hahha, ja joeke brengt als enige altijd nivo aan jullie tafel!! Dus drie weken zonder nivo is denk ik best zwaar haaha. Bababa, het siekje van G en D! Nou, nu nog even een paar uurtjes doorzetten en je bent weer thuis! Geniet nog maar even van een paar sjagarijnige slowaken, als je weer thuis bent, mis je ze vast. He, alvast een goede reis terug en dikke tut en knuffel van Rommy

  • 06 November 2009 - 12:22

    Matty:

    Kan die muziek misschien ook mee voor Roberto? Dan kunnen we in stijl doorgaan met trainen :).
    He meis, zet hem op nog even. Ik kom net terug van een uurtje aquajoggen, erg leuk maar ook erg pittig. Vanmiddag nog even een uurtje aan de wandel, want het is vandaag schitterend mooi weer.

    liefs,
    Matty

  • 07 November 2009 - 08:21

    Joukje Vries-Ruiter:

    Nog even doorbijten,en dan gaan we.
    Ik ga vast al wat in de koffer gooien!!
    Was het nog gezellig gisteravond?? hihihi
    Knuffel van Joukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

slowakije 2009

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

we binne der wer

07 November 2009

laatse kuurdag

06 November 2009

goeie moggel

05 November 2009

ben ik nog even

05 November 2009

hoihoi

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 68514

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: