laatse kuurdag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu laatse kuurdag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

laatse kuurdag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

het is vandaag de laatste kuurdag,
het geld " verdampt" als water.
fooi hier, fooi daar.
maar goed dat gaat al jaren zo en hoort er eenmaal bij.
straks nog even spelen in de modder.
Misschien is mijn Slowaakse vriednin er ook wel weer.
ik moet zeggen dat dat wel er inspannend is.... een soort hints zonder armen en benen te gebruiken is we erg moeilijk.
Spiegelbad voor het laatst gehad dit jaar en ook de biolamp heb ik al af kunnen vinken voor vandaag.
de parafine was heet, volgens mij heb ik de blaren op mijn teentjes staan... in iedergeval heb ik nog stukken parafine op mijn voeten hier en daar maar dat gaat er wel af als ik straks mijn laatse opfris bad ga nemen... of ga ik nog zwemmen, ik ben er nog niet over uit...
het kan nu nog makkelijk, dus wie weet en het badpak kan ook nog wel droog de koffer in, zo warm staan de kachels hier in het gebouw wel.
nou ik zie wel hoe het komt.
Heb gisteravond/nacht de koffer al weer gepakt (de buur vond het nog steeds nodig de tv of radio de hele aan te laten staan) .
Toen G weer op kamer kwam zat het meeste er al weer in.(al zal de jas er niet in kunnen ben ik bang, dus die moet over de arm mee)
G was nog even mee geweest naar de nachtbar, maar het bandje was niet zo leuk begreep ik van hem.
Nou ik ben er toch al niet kapot van dus ben nog even bij Alie H op kamer geweest en we hebben nog wat restjes opgemaakt.
Nu nog even een fles water scoren en dan heb ik wel genoeg voor vandaag en nog een beetje voor mee onderweg.
hartelijke dnak voor het mee leven/lezen van onze "verslagen"
altijd leuk om de reakties te lezen..
posta ontvangen blijft leuk... maar dit is wat direkter om te reageren. en ook elke keer weer spannend... is de compu vrij of zitten er mensen.
Nou moet ik zeggen dat ik Joukje hier wel vaak heb getroffen (dat zegt genoeg over ons allebei denk ik, hihihi)
veel liefs en tot binnenkort.
Anneke

  • 07 November 2009 - 09:46

    Matty:

    Een hele goede reis en tot snel.

    liefs,
    Matty

  • 07 November 2009 - 10:14

    Joeke:

    fijn dat de kuren nu voorbij zijn want dat betekent dat de laatste dag is aangebroken.geniet nog even van het mooie om je heen en prop de koffers maar vol. denk wel om het overgewicht.ik wens jullie allen een goede vlucht en reis terug en hoop dat het kuren heeft geholpen.groetjes aan gaatze,durk en alle anderen en straks weer lekker thuis vertoeven in baaium.hoi allemaal..

  • 07 November 2009 - 15:08

    ELza:

    Veel succes met de laatste loodjes en een hele goed reis en we zien of mailen wel weer.
    Groeten ELza.

  • 07 November 2009 - 21:33

    Rommy:

    hey, welterusten voor straks en alvast een goede reis. Thuis maar lekker nakuren!
    Ik vond het erg leuk om je vrolijke verslagen te lezen!Dat ga ik zeker missen, volgende week!
    Groetjes aan Gaatse en oant sjen. Liefs van Rommy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

slowakije 2009

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

we binne der wer

07 November 2009

laatse kuurdag

06 November 2009

goeie moggel

05 November 2009

ben ik nog even

05 November 2009

hoihoi

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 68528

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: