vast een mooie zons opkomst - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu vast een mooie zons opkomst - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

vast een mooie zons opkomst

Door: webmaster

16 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Goeie dag allemaal,
deze morgen was het ook vast een prachtige zons opkomst maar we hebben vanmorgen uitgeslapen.
Nou ja niet helemaal want het kamermeisje rammelde al aan de deur en in de kamers om ons heen.
maar de zon kwam wel even later op dan ik wakker werd.
We hebben lekker relaxed gegeten en daarna ben ik lekker op het balkon gaan zitten zonnen en wat ompriegelen met het een en ander.
mijn enkel was gevoelig en heb de wandeling overgeslagen die G maakte samen met J en C.
Ze zijn naar Thematin geweest en hebben er koffie gedronken.
Vanmiddag zijn we naar Tesco geweest. We hebben er weer een uurtje kunnen omkrijgen. maar had nog wat hobbij spulletjes willen kopen maar dat hebben ze er dus nog steeds niet. Wilde nog een kussen slopen voor de vulling maar dat vonden de anderen geen goed idee;)
dus heb ik maar en pakje watten gekocht en probeer het daar dan wel mee.
We probeerden weer met de bus terug te komen maar de buschaufeur is was wel wat sneu en wieberde ons weer uit de bus, we waren te vroeg, hij vertrok pas over 20 minuten en we moesten de bus weer uit.:p Maar we konden mooi in het zonnetje zitten dus hebben we dat maar gedaan.
we zijn mooi met de bus naar het centrum, 50 cent en dan wordt je mooi in het centrum gebracht even beter voor de voetjes.
morgen 8.15 mag ik aantreden en G moet 7.25 naar zijn spiegelbadje. dat was het voor vandaag.
groetjes en we lezen graag jullie reacties G&A

• 16 Oktober 2011 - 17:41

Tineke Z.:

Dat was zeker wel lekker, even een keertje uitslapen. Gôh nu is de eerste week alweer om. Gaat het bij jullie ook zo snel? Ik hoop het !
    Wij hebben deze week herfstvakantie,
    maar ik ga wel naar de kringloop en naar Dier onder dak.
    Nou de groetjes maar weer van Tineke.

• 16 Oktober 2011 - 20:22

Elza:

Lekker even een dagje rustig aan.
    Hier is het nog steeds mooi weer maar het wordt kouder.
    En harde wind.
    Morgen gaat het nog maar dan is het echt herfst. Rustig aan met je voetjes.
    Groetjes ELza.

• 17 Oktober 2011 - 07:21

Heit En Mem:

Wij hebben een mooie zangdienst gehad Anja heeft bij ons koffie gedronken S,avonds was het gebedsgroep,er is voor jullie gebeden Groeten Heit en Mem