mooie dag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu mooie dag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

mooie dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Hallo allemaal, al weer een mooie dag.
ik heb vanmorgen alle kuren gehad en ben daarna lekker op het balkon gaan zitten. heb er even heerlijk in de zon gezeten tot de buren naast J begonnen te roepen naar elkaar.
Ik weet dat wij Nederlanders nog al luid van stem zijn, maar er zijn er meer denk ik dan, als ik dit zo hoor . en over het balkon klinkt het nog al.Toen ik naar binnen ging kwam ik er achter dat het ionmiddels ook al weer tijd was om een hapje te nuttigen. Mijn disgenoten zaten allen al aan tafel.
Nu heb ik de hele middag voor me en er zit een Joodse dame die me wel door de muur heen probeerd te kijken omdat ze graag wil computeren.Nu was ik afgelopen week zo maf om weg te gaan. Maar nu heeft ze mijn buurfrouw zover gekregen dat die wiebert.
EIgenlijk heb ik niet veel te melden,
heb mijn voetjes weer in de was gezet (parafine behandeling) en de handjes weer in de drek gehad (peloid nog iets, oefeningen in een bakje met warme modder.)
en de biolamp op 8 bezocht en dat was het dan wel weer voor vandaag.
nu zal ik nog maar even rusten en misschien nog wat met de bolletjes wol om priegelen die R voor me mee nam uit het dorp.ik heb al een bolletje weg gehaakt afgelopen week ;).
dat heb je als je veel op kamer zit,D ;).
Vanmiddag gaan G en ik het dorp samen in want J is al geweest en heeft al een fikse wandeling achter de kiezen en mag vanmoddag haar kuren doen.
nou zijn jullie weer op de hoogte.
groetjes A

  • 18 Oktober 2011 - 13:38

    Elza:

    Wat fijn dat de dagen mooi zijn en wel snel om gaan.
    Hier is het ook weer een zonnetje.
    Ben met klosjes bezig, malletje maken en dan stofjes uitzoeken heerlijk.
    Groetjes ELza.

  • 18 Oktober 2011 - 18:18

    Iene:

    hopenlijk krijg je berichtje groetjes heide pyk

  • 18 Oktober 2011 - 18:48

    Wybe En Iekje:

    Hee G en A,

    Wij zijn er ook weer!!
    Wij hebben een prachtig weekend gehad in Limburg!!!
    Het was er stralend weer en we hebben heel veel gelopen en genoten van de natuur daar!!
    Voor de rest zie ik dat het bij jullie gelukkig ook mooi weer is, dus dan kunnen jullie ook lekker even genieten als jullie vrij zijn!!!
    Tot de volgende keer en groeten van ons!!!!

  • 18 Oktober 2011 - 18:48

    Wybe En Iekje:

    Hee G en A,

    Wij zijn er ook weer!!
    Wij hebben een prachtig weekend gehad in Limburg!!!
    Het was er stralend weer en we hebben heel veel gelopen en genoten van de natuur daar!!
    Voor de rest zie ik dat het bij jullie gelukkig ook mooi weer is, dus dan kunnen jullie ook lekker even genieten als jullie vrij zijn!!!
    Tot de volgende keer en groeten van ons!!!!

  • 19 Oktober 2011 - 09:27

    De Bakkertjes:

    Hallo, jullie treffen het maar met het weer. Hier is de herfst erg zijn best aan het doen. Veel regenbuien en wind. Maar ja, dat hoort ewr ook wel bij. Kunnen we lekker de houtkachel aandoen. Nog even en dan kunnen jullie hier weer onder de paraplu lopen. De groetjes aan iedereen. Dikke kus van de Bakkertjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Slowakije 2011

kuurreis naar Piëstanie

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

goede morgen allemaal

29 Oktober 2011

laatste letters

28 Oktober 2011

weg

27 Oktober 2011

laatse loodjes

26 Oktober 2011

goeie middag

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 68520

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: