dinsdag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu dinsdag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

dinsdag

Door: webmaster

18 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Voor vandaag zit kuurdg er weer op.
ik zit enorm te zweten want ik kom net uit de modder.
Ben net mijn man tegen gekomen en die gaat nu de modder in.
Het bleek goed op temperatuur te zijn want het zweet loopt nog in straaltjes langs mijn gezicht.
zometeen maar weer even goed water drinken.
ben vandaag maar begonnen met ontbijt, de planning was aardig strak, dus moest het nuttigen van een broodje eerst maar gebeuren.
daarna gegymd in het water. water was dit keer lekkerder van temperatuur dan de vorige keer.
het was wel tjokvol.
een paar jaar terug stond er nog een maximum voor , dat bordje is nu dus weg. Nu kunnen er zeker meer mensen in het bad;P.
Mijn buurman verlaat het computerkot, ik zit hier nu alleen te tikken.
G wilde graag naar Coliba upstairs. dat zie ik niet zo zitten dus gaat ie met J,A,en R de berg op. Het is nu nog droog en makkelijker te lopen dan dat de boel nat is.
nou dat was het voor vandaag zo'n beetje.
O ja er zijn nog een paar dames die naar Bratislava gaan om een opera te bezoeken. (A&Gr)
nou dat was was het zo ongeveer, of nee ik zou voor wie dat nog wilde weten even het weer vermelden.
het is nu zonnig, vanmorgen bewolkt en een graad of 12 staat er op het bordje.
dus dat was het zo weer voor vandaag.
lieve groet namens ons allen.
tot binnenkort maar weer
Anneke

• 18 Oktober 2011 - 13:40

Elza:

Ik zal straks Nel even bellen en vertellen over jullie , de opera daar ging zij ook altijd naar toe.
    Groetjes en kalm aan,
    Doei ELza.

• 18 Oktober 2011 - 16:25

Alie:

Kan je mail nu weer ontvangen ,blijkt gisteren KPN mail helemaal plat te hebben gelegen.
    Leuk om op de hoogte te blijven van jullie activiteiten, net of we een beetje mee kuren.
    Het weer was vanmorgen hier ook nat en guur vanmiddag het zonnetje, lijkt het direct weer beter.
    Zijn de bladeren bij jullie al aan het kleuren.
    groetjes Alie

• 18 Oktober 2011 - 16:51

Durk:

hoi dollys,gaat wel redelijk geloof ik.Hier alles wel. Vandaag oppassen op de 2 oudsten van ans,vanwege herfstvakantie.Met de mais is het een puinhoop,veel te nat.Veel hakselaars op rupsen met rupsdumpers er naast te rijden.Dure grap voor de boeren.Dit wel aan g.vertellen he! Verder succes en houd jullie haaks. Tut us

• 18 Oktober 2011 - 17:58

Hendrik En Grytsje:

Hé stoere doorzetters, eindelijk even een berichtje van ons. Zo net al je reisverslagen even doorgelezen en ik wil wel geloven dat je stuurse blikken krijgt. Je moet natuurlijk ook eens afwisselen en Gaatse erachter zetten ;-), dan hebben ze ook niet het gevoel dat jij er altijd zit. Maar is het wat vol te houden...Alles wordt wel aardig gebruikt/uitgebuit zeker.
    Gelukkig dat jullie zo nu en dan ook even lekker van de zon kunnen genieten en waarschijnlijk begin je deze week ook alweer met aftellen en dat mag ook wel hoor, want wij missen jullie hier ook. ...tot gauw en maak er maar het beste van. Liefs H en G. In God verbonden.

• 19 Oktober 2011 - 07:31

Rommy:

Hey Anneke,

Jullie zijn nu alweer op de helft, dus het schiet lekker op!Wat vervelend dat het zwembad zo vol is bij de gym in het water. Dan sla je zomaar iemand voor de snuit lijkt me....
    Wel terug slaan he!!!
    Hier verder alles goed. Nu echt herfstweer, dus gisteren voor het eerst weer stamppot gehad. Hoe was het zondag? Nog naar de markt geweest? Is er in dat muziekcentrum nog iets te beleven, zodat je daar een avondje naar toe kunt. En zijn er ook nog bloemschik wedstrijden of was dat altijd in september? Liefs en tut van Rommy