klaar voor vandaag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu klaar voor vandaag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

klaar voor vandaag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

22 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Ik heb de kruen gehad voor vandaag.
begonnen met spiegelbad en daarna een tubje zoals onze D dat noemd, en toen electro en daarna de voeten in de parafine gehad. nog een lontje er op en het was sfeerverlichting geworden.
Helaas was de sfeer niet zo geweldig en was ze wat ruw. zoals J al melde dan is er een probleem dat je je niet goed uit kan drukken in de taal. ze deed me nl zeer en dacht dat de parafine te warm was. maar gaf mijn enkel een opdoffer en dat was juist pijnlijk. In Nederland had je gewoon gezegd , mag het iets voorzichtiger, maar nu was ze al weer weg voordat je uit kon leggen wat het probleem was. Nou ja,ik had dan ook niet een koud badje zoals J ;)
De zon doet enorm zijn best om er wat van te maken. de temperatuur werkt nog niet erg mee, maar misschien kan ik straks nog even buiten zwemmen.
Was ik vanmorgen weer eens vanplan om te koffie drinken aan de andere kant bij Esplanada. zit er weer niemand, dat doe ik dus ook niet weer.:p weer voor jan joker naar de andere kant gehobbeld en dan is er niemand.dan maar een bakje op de kamer, we hebben J haar waterkoker toch nog staan ;)
ik zal mijn tas nog even naar boven brengen en dan kunnen we gaan eten.
de anderen hebben vanmiddag nog een druk programma, dus maar even horen hoe laat we naar het centrum lopen.
Nou voor vandaag verder geen neis, lieve groet en tot spoedig weer.
A

  • 22 Oktober 2011 - 10:11

    Elza:

    Jammer dat je de taal niet spreekt, inderdaad leren wat auw is in het slowaaks.
    Dus echt gezellig is het niet meer, ga maar lekker naar buiten vanmiddag en morgen natuurlijk. Dan nog een weekje en heerlijk naar huis.
    Groetjes Elza.

  • 22 Oktober 2011 - 10:56

    Klaske:

    Dat is inderdaad jammer dat je elkoar net goed ferstean kinne, misskien moast in cursuske Slowaaks folgje foar de meast foarkomende wurden;-))
    Ik ha efkes foar dy googletranslate: Mag het iets voorzichtiger is in het Sloweens:lahko malo bolj previdna

    dober vikend (fijn weekend)
    Groeten Klaske

  • 22 Oktober 2011 - 11:04

    Wybe En Iekje:

    No goeie,

    Ja, dat wordt dus echt cursus, Hoe leer ik het snelst Slowaaks"!
    Maar even zonder gekheid, het is vervelend als je je niet kunt uitdrukken tegenover die mensen!!!
    Hier is verder alles prima, nog een weekje en dan komen jullie gelukkig weer thuis!!!
    Dan kom ik snel wel weer eens even langs om een bakje of je komt even naar mij toe, gezellig!!!
    Tot de volgende keer, groeten van ons!!!

  • 22 Oktober 2011 - 12:19

    Tineke Z.:

    Dus op zaterdag gaat het kuren ook gewoon door. Iedereen heeft daar zeker een eigen persoonlijk kuurprogramma.
    Ja dat lijkt mij heel vervelend, dat je niet precies kunt aangegeven dat je, en waar je pijn wordt gedaan. Maar een luide au-schreeuw, moet toch wel iets duidelijk maken!
    Ik ben vanmorgen ook even wezen zwemmen, maar dan zonder modder of paraffine. Het zonnetje doet hier ook haar best . We hebben zowat het zelfde weer geloof ik.
    Nou de groetjes van Tineke.

  • 22 Oktober 2011 - 12:53

    Heit En Mem:

    Het weer wordt hier drooger en zonniger en kouder. De tijd gaat door,nog een week,We hopen dat ze Anneke een beetje zachter behandelen Zo hoeft toch ook niet Groeten Heit en Mem

  • 22 Oktober 2011 - 15:07

    Durk:

    Soms doen dingen die goed voor je zijn een beetje pijn. Maar je hoeft je niet in te houden daar, doe je anders ook niet!!!!Komen nu zo maar wat uitspraken boven drijven,kan je zien hoe goed ik geluisterd heb!!! He Ans en natuurlijk Gaatze ook, een fijn weekend en nog een kleine week erachter aan dan zijn jullie weer thuis.Tuut D en T

  • 22 Oktober 2011 - 20:09

    Alie:

    Zo de eerste twee zijn om,nu de laatste loodjes die soms leterlijk en figuurlijk zwaar zijn.
    De kop hangt al weer naar huis de spieren zijn minder stram, nog maar even de tanden op elkaar.
    Jammer dat ze je enkel net even knoeien, daar ga je toch niet voor, hoop voor je dat het goed afloopt en dat je geen last met het lopen krijgt.
    Groetjes Alie

  • 22 Oktober 2011 - 20:42

    Matty:

    Ik denk dat jouw ogen wel heel duidelijk spreken in alle talen :). Sterkte jullie, in ieder geval is het nu aftellen. Nog een weekje en dan heerlijk terug.

    liefs,
    Matty

  • 23 Oktober 2011 - 17:32

    Alie:

    geen kuren de hele dag de tijd en dan geen tijd voor de mail???
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Slowakije 2011

kuurreis naar Piëstanie

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

goede morgen allemaal

29 Oktober 2011

laatste letters

28 Oktober 2011

weg

27 Oktober 2011

laatse loodjes

26 Oktober 2011

goeie middag

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 68549

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: