al weer een dag om - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu al weer een dag om - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

al weer een dag om

Door: webmaster

25 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

nou nee, dat is niet waar, de dag is nog niet om, maar ik heb mijn kuren er voor vandaag op zitten ( en G ook)
De wind huitl om het hotel, we zitten aan de bergkant en hebben vanacht al aardig wat wind om de oren gehad. Ben er een paar keer wakker van geworden.
zal zometeen nog even proberen een beetje slaap in te halen want het wekkertje van gehoorzaamheid was weer vroeg vanmorgen.
heb modder gehad en een tubje en niet te vergeten het bewegen in bakjes met modder/klei dat warm is.
G had vandaag weer een schotse douche (lees even bij joukedevries.waarbenjij.nu wat dat is ;))
het leek hem nooit een prettige kuur maar nu is hij om en vindt het wel lekker.
weet niet of dit weer zo aanlokkelijk is om naar buiten te gaan...het regent hier namelijk ook nog en dan die woeste wind erbij maakt het niet aanlokkelijk.
nou dat was het voor vandaag zo'n beetje, ik weet het weinig nieuws maar ja we willen ( nou je , de meesten dan) wel weer naar huis.
lieve groet van ons allen
A

• 25 Oktober 2011 - 11:14

Alie:

Ja drie weken is lang, vooral als het weer niet mee werkt en je geen nachtrust vindt.
    gelukkig zijn de dagen op èèn hand te tellen dan kan je weer vliegen, heb je dat ook weer gehad.
    Nog even doorbijten.
    Groetjes uit een nat winderig Wolvega

• 25 Oktober 2011 - 13:20

Heit En Mem:

De laatste loodjes wegen het zwaards >Is dat goed geschreven> Hier ook een beetje regen ,maar morgen wordt het weer beter Vandaag voor de laatste keer het erf gemaaid Vanmorgen was het vrouwengym ,met veel nieuwtjes onder de koffie ,maar dat verhaal wordt nu te lang Groeten Heit en Mem

• 25 Oktober 2011 - 13:37

Elza:

Heb je al even lekker geslapen.
    Het is hier ook een beetje vies weer maar het weekend als jullie thuis komen is het een stukje beter.
    Groetjes en nog even doorzetten.
    Bijna 15 klosjes klaar.
    Liefs ELza.

• 25 Oktober 2011 - 14:30

Klaske:

Noch efkes op de tosken bite hjêr, jim bin d'r hast.Kin my foarstelle dast wer nei hûs wolst.
    Hjir ist ek pkkewaar.Groetsjes Klaske

• 25 Oktober 2011 - 19:34

Tineke Z.:

Ja alweer een dag dichterbij "naar huis". Het weer gaat geloof ik een beetje gelijk op. Hier ook regen en harde wind en frisjes. Ben vanmiddag naar de kringloop geweest. Zijn daar bij jullie ook kringlopen in de buurt?
    Groetjes Tineke

• 25 Oktober 2011 - 21:19

Dick En Wietske Kids:

HALLO LUITJES
    Het einde is in zicht,de laatste loodjes.
    Dan weer heerlijk naar huis,een heerlijk gevoel denk ik.
    Dat is weer wat anders een schotse douche.
    Priscilla zei vanochtend moeder ik wil mijn handschoenen aan ,het word echt kouder.
    Priscilla mag 2 dagen Flip de beer mee van school,moeders mag dan een verhaal schrijven in de bijbehorende map over zijn belevenissen.
    De fam poes vind het ook heerlijk bij het kacheltje.
    Nog even doorzetten en jullie staan weer op nederlandse bodem.
    GROETJES;DICK EN WIETSKE EN DE KINDEREN

• 26 Oktober 2011 - 09:22

Corry Jonkhof:

Hallo Anneke en G,
    Hoe gaat ie vandaag alles lekker hoop ik. Voor het weer hoef je nog niet naar huis want het waait en regent hier ook af en toe dus daar mis je niets aan. Hoe lang moet je nog kuren, ik meende dat ik gelezen heb ergens dat jullie op de helft zijn.Ach je wordt wat ouder en dan heb weleens dat je iets vergeet :) Anneke en G nog even de kieskes op elkaar en dan kan je er weer voor een jaar tegen ...toch... Fijne dagen samen nog.
    Groetjes Corry (bee)

• 26 Oktober 2011 - 09:36

Rommy:

Ja, het schiet nu lekker op! Vliegen jullie zaterdag terug? Hopelijk wel, want anders is de zondag zo lang!
    Hier alles goed, verder geen neis.
    Succes met de laatste kuren!!
    liefs van Rommy

• 26 Oktober 2011 - 13:50

Tineke:

Hoi Anneke en mannetje...
    het schiet al weer op dat jullie thuis komen ..
    hier alles zijn gangetje .....
    tot weer en de groetjes van uit Leeuwarden....
    dikke knuffel
    Tineke Klaas en Magda..