laatse loodjes - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu laatse loodjes - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

laatse loodjes

Door: webmaster

27 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

zo bijna weer een dag afgestreept.
Gister heerlijk gegeten, nou was de muziek niet super hoor D, ;) maar geen jazz meer...
had alleen gistermiddag geslapen en dat was er na de harde wind nog al bijin geschoten en nu konik gisteravond niet meer slapen. misschien proberen om vanmiddag niet in slaap te vallen zodat het vanacht wat beter slaapt.
ik heb vanmiddag nog een kuur om een uur, maar probeer die straks nog te doen, als de dames tijd hebben vinden ze het nioet erg om wat modder inde kuip te doen zodag ik daar nog even in kan blabberen voor de laatste keer.
of ik moet Rom haar tip maar toe passen en alvast de koffer zien in te pakken, mocht ik het er niet allemaal in kunnen krijgen zal ik haar borduurgaren toch niet moeten laten ;).
het zonnetje schijnt nu weer,dat is wel lekker. het zwembad wordt schoongemaakt dus vandaag geen zwemmen...dat was het zo ongeveer groetjes uit Slowakije

• 27 Oktober 2011 - 08:24

Alie:

zwembed dicht, mag je niet naar de andere kant ??
    Kan je ook nog een lekkere sauna nemen

• 27 Oktober 2011 - 09:24

Elza:

Even wakker blijven en inderdaad alvast de koffer pakken.
    De borduurgarentjes voor Rom passen nog wel in een zak van je jas.
    Veel succes met de laatste loodjes en het wordt hier ook heel mooi weer.
    Groetjes ELza.

• 27 Oktober 2011 - 09:55

Heit En Mem:

Groeten Heit en Mem

• 27 Oktober 2011 - 11:14

Durk:

De kuur met modder in het badje niet overslaan ans. Zeg je ook altijd tegen mij!! Alles is toch beter dan jazz. Gelukkig was het eten goed. Jullie zijn nog niet naar dat indianen ding geweest,is ook altijd lekker.Er is tijd tekort. Je kan R.haar bestelling daar wel laten, die bestelt toch veel te veel!!! Groetjes aan iedereen en tot later

• 27 Oktober 2011 - 16:30

Tineke Z.:

Fijn dat jullie gisteren lekker hebben gegeten. Ja goed eten en goed slapen dat zijn heel belangrijke dingen. Jammer dat de muziek niet zo leuk was, maar beter lekker eten en slechte muziek dan andersom. thuis kunnen jullie weer je je eigen muziek draaien. En thuis komt gelukkig steeds dichterbij!!
    Groetjes Tineke.

• 27 Oktober 2011 - 17:01

Rommy:

Nee, nee, dan gooi je maar wat van Gaatse zijn vieze sokken overboord, dat scheelt thuis weer wat was. En us Durk heeft daar gelukkig niets over te zeggen he!!!Jammer dat je niet even lekker kon zwemmen, dan heb je nog wat te doen. Vandaag met mem naar de hobbybeurs geweest, superleuk met heel veel zpagetti en die kronkelsjaaltjes. Nog wat knipvellen en andere dingetjes gekocht. en gebak met slagroom natuurlijk. Verder geen neis. Voor mij zijn de drie weken omgevlogen, hopelijk voor jullie ook. Bedankt voor alle verslagjes, erg leuk om te lezen!!
    Liefs en dikke tut van Rommy

• 27 Oktober 2011 - 17:24

Van Mij:

nog even een na berichtje,
    D, natuurlijk ben ik naar drekbakjes geweest, ik zou niet durven om die over te slaan.
    @ Alie, ik denk het wel, maar ik heb een andere kuur gedaan:) ben naar de quiltwinkel geweest ( ja D in de bus;))
    maar wel terug gelopen, heb het nu wel even gehad met lopen.
    en Sorry R, beurs is leeg....dus helaas voor jouw geen lapkes.:(

• 27 Oktober 2011 - 17:40

De Bakkertjes:

Hee hallo,

Nog een paar dagen bikkelen en dan komen jullie weer fijn thuis. Drie weken gaan voor ons snel in het dagelijks leventje, maar voor jullie kan ik me voorstellen dat het er wel zes lijken. Nog steeds een gekkehuis in Baaium. Alles is afgesloten en probeert altijd wel een of andere malloot bij ons langs te gaan! Helaas dat lukt ook niet. Maar dat zien jullie over een paar dagen wel weer. De groetjes aan iedereen en tot gauw!!!!
    Dikke kus van de Ballertjes

• 27 Oktober 2011 - 17:41

De Bakkertjes.:

Ik bedoel dus de BaKKertjes.

Doei!!

• 27 Oktober 2011 - 20:09

Hendrik En Grietje:

Wat een heerlijk gevoel, dat je daar nu kan afronden...en dat 'thuis' weer in zicht komt. Al is het in Baaium op het moment een grote bende, het zal je toch goed doen daar weer te zijn.
    Lekker zelf eten koken en weer thuis te zijn. Het zij jullie gegund. Een hele goede terugreis alvast toegewenst.
    Groetjes

• 27 Oktober 2011 - 20:45

Willy:

Haaai Anneke
    De uitnodiging voor de workshop van Yke Castelein is binnen. We gaan op vrijdag 4 november. Op de lijst staat wat we moeten meenemen o.a. stofjes in verschillende kleuren, hier mogen ook restjes bij zijn ( geen grote prints ). Nu kun jij vast na gaan denken welke stofjes jij wilt gaan gebruiken en vooral in welke bak ze liggen. Ik heb er zin in,
    Tot gauw Willy

• 27 Oktober 2011 - 20:46

Dick En Wietske Kids:

Hoi Gaatse en Anneke
    En maar strepen het eind is in zicht,de laatste loodjes en Baaium is weer in zicht.
    Gelukkig hebben jullie dit keer wel lekker gegeten.
    Het was hier vandaag prachtig weer.
    Groetjes;Dick en Wietske en de kinderen