9 okt - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu 9 okt - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

9 okt

Blijf op de hoogte en volg

09 Oktober 2012 | Slowaakse Republiek, Piešťany

daat ben ik weer, net van de tafel gekomen om even een stukje te schrijven. Het weer is hier nog moet heel bijzonder al heb ik het idee dat de zon wel haar best doet.
vanmiddag mag ik om 20 minuten over twee in de modder.
Gaatse is nu aan het kuren en Willem en Ronald nuttigen hun maaltijd.
Gaatse had wat vega substantie uitgezocht en ik had spagetti, we hebben gegruild, al kon dit voor mij niet zo goed uit...Maar er was genoeg dus daar hoefde het niet om over te gaan. Ook de platgekookte spruitjes waren volop aanwezig , dus eten in overvloed.
verder nog groepen gym gehad in het zwembad, t was een drukke bedoening. niet te ver met de armen zwaaien anders mepte je het gebidje van de buuf over de rand...
en het omzetten van het programma heeft ook wel even wat tijd gekost, er was net een groep van 30 man geariveerd. dus het was even een beetje zwaar uitleggen dat ik, omdat ik op een bank zat te wachten, ook echt wel in de rij voor de dokter was. al vond de dame die voor de deur stond dat duidelijk niet....Toen door naar Electro....ook daar was het druk.
Zo nu eindelijk de computerkamer voor mij alleen.De dame achter mij is klaar met skypen, ik vraag me af of ze zonder computer ook af kon, zo luid was ze aan het roepen...
Even voor de insiders, de komputerkamer is opgepimpt, er hangen gordijnen...die helemaal aan haakjes hangen ( dus niet de helft) en let op...ze kunnen dicht! en zijn niet eens lelijk.
en de stoeltjes zijn ook netjes en er staan veel meer, dus op tafel zitten is ook niet meer nodig.
de meesten hebben late kuren , dus naar Piestany zelf zit er nog niet in deze dagen en het weer lijkt volgende week weer beter te worden, dus dat is weer positief.
nu ga ik nog even naar de kamer om mijn handen te wassen en dan kan ik door naar de modder.
groetjes van ons

  • 09 Oktober 2012 - 18:26

    Alie Groen:

    Ik lees het al, weer de zelfde kok als de afgelopen jaren, echt oostblok eten, is er ondertussen misschien een Mc donald geopend??
    Anders maar in het weekeinde op naar de welbekende lekkere eet tentjes, hopend dat die er nog zijn.
    Het weer hier is erg goed, mooi nazomers, wel koud, maar dat is niet erg.
    Morgen ga ik ook naar de oefengroep, gelukkig niet zo'n volle bak, maar tegenwoordig wel steeds pittiger, dus morgenmiddag lekker onderuit op de bank.
    Iedereen de groeten en tot schrijfs
    Alie

  • 10 Oktober 2012 - 08:30

    Iris:

    Het kuren is dus al weer begonnen. Zet hem op maar niet te gek! Neem de ruimte en de tijd.
    Het weer is hier nog steeds lekker en wij (Jentje vooral) snoeien dan ook lekker door. Er staan nog steeds heel wat bomen waar een stukje vanaf moet.
    Groetjes, ook aan Gaatse.
    Jentje & Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

reisverslag

kuurreis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2013

voorbereiding

28 Oktober 2012

weer thuis

27 Oktober 2012

weer naar huis

25 Oktober 2012

dokter 2

23 Oktober 2012

dokter

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 68509

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: