verslag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu verslag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

verslag

Door: 15 okt

Blijf op de hoogte en volg

15 Oktober 2012 | Slowaakse Republiek, Piešťany

gister met de bus naar Tesco geweest, D helemaal blij ;) die is dol op winkels. Wat is het toch leuk om te zien dat in een paar jaar zoveel is veranderd, verbeterd ten opzichte van spullen/boodschappen.
heb het niet kunnen laten nog een bakblik mee te nemen. ;)
heb net weer een nieuw kuurboekje gekregen, de modder deed het niet en toen moest het programma omgegooid worden, wat dus nu betekend dat je een nieuw boekje krijgt.
morgen de modder en vandaag 16.45 de para fango ( was me iets aan de late kant dus heb net gevraagd of het eerder kon, en dat kon, dus kom ik er net vandaan)
nu zou ik het dorp nog in kunnen.
nog even bedenken wat ik ga doen. het weer is hier kouder geworden , de wind is toegenomen. blij dat we niet aan de bergkant liggen, daar ging de wind aardig tekeer vanacht volgend de verhalen.
heb nog een busje talkpoeder gekocht want mijn slippers maken zo' n herrie . ik zat al te bedenken hoe ik dit moest vragen aan de dame achter de balie van het winkeltje met drogisterijspulletjes... ik vroeg om pouder...
en ze kwam zelf vrijwel direkt met " babypouder?" helemaal goed...LOL, soms werken dingen vlot, soms traag.
de modder omwisselen duurde lang omdat iedereen weer wat anders wilde... vooral de meeste buitenlanders.
Ytje en ik stonden allebei te wachten, wat kunnen mensen een drukte om niets maken ;(. Nou ja, het is geregeld.
Ytje had nog een leuke verrassing gister, haar dochter en de vriend zijn hier onverwachts gekomen. zo leuk voor haar! ze geniet er zo heerlijk van.
Ik zi nu dat ik de bus ga missen, jammer dan. drink ik lekker een bakje op de kamer en ga ik met mijn lapjes spelen. heb al weer wat sterretjes voorbereid.
zal binnekort wel even proberen wat foto' s te plaatsen met mijn lappie, moet lukken.
zonnetje is nu ook al weg en de wind neemt toe.
weer een dag om die ik af kan strepenen.
fijne dag verder allemaal, groetjes Anneke

  • 15 Oktober 2012 - 16:20

    Wybe En Iekje:

    HOi G en A,

    Ik kan wel lezen dat het goed met jullie gaat, gelukkig!!!
    Hier is ook alles best, de zon schijnt de hele dag, en daarom droogt de was vandaag ook fantastisch!!
    Gisteren was hier ook een knudde dag, wat het weer aan ging!!
    Ik heb vandaag lekker vrij , en moet morgen , woensdag en vrijdg weer werken!!!
    Maar dat is dan ook wel weer lekker!!
    Wat mooi dat jij de lapjes ook mee hebt, kun je je daar ook rustig even mee vermaken!!!
    Gaat het ook goed met Gaatse?
    Ik las al dat hij mooi te winkelen is geweest, prachtig!!!
    No Anneke, ik zal verder nog even wat doen, tot de volgende keer, en kuurse nog.
    Gelukkig nog een dikke 1 1/2 week en dan kunnen jullie weer naar Frieslan toe, gezellig!!!

    Oant sjen en hearens, Iekje en Wybe

  • 15 Oktober 2012 - 16:20

    Wybe En Iekje:

    HOi G en A,

    Ik kan wel lezen dat het goed met jullie gaat, gelukkig!!!
    Hier is ook alles best, de zon schijnt de hele dag, en daarom droogt de was vandaag ook fantastisch!!
    Gisteren was hier ook een knudde dag, wat het weer aan ging!!
    Ik heb vandaag lekker vrij , en moet morgen , woensdag en vrijdg weer werken!!!
    Maar dat is dan ook wel weer lekker!!
    Wat mooi dat jij de lapjes ook mee hebt, kun je je daar ook rustig even mee vermaken!!!
    Gaat het ook goed met Gaatse?
    Ik las al dat hij mooi te winkelen is geweest, prachtig!!!
    No Anneke, ik zal verder nog even wat doen, tot de volgende keer, en kuurse nog.
    Gelukkig nog een dikke 1 1/2 week en dan kunnen jullie weer naar Frieslan toe, gezellig!!!

    Oant sjen en hearens, Iekje en Wybe

  • 15 Oktober 2012 - 17:58

    Elza:

    Hoi hoi, een bakblik gekocht, leuk hebben ze hier niet.
    Ik weet dat ik ook veel spul heb meegesleept wat ik hier later weer terug zag.
    Lekker met de sterretjes bezig, fijn dat je daar de rust en tijd voor kan vinden.
    Is er veel veranderd in de winkels zou ook wel even om het hoekje willen zien.
    Leuk dat er visite langskomt voor Ytje.
    Bijna op de helft, komt goed allemaal.
    Lekker kuren en genieten van de warme dingen.
    Groetjes aan Gaatze.
    Wacht op een foto/
    ELza.

  • 15 Oktober 2012 - 19:32

    Klaske:

    Heej Anneke
    Hjir ist ek net hiet hjêr, fannemiddei wie ik mei Renske te kuierjen en ja hjêr in dikke bui oer de beulig.
    Koest it net litte, hiest noch gjin bakblikken genoch? haha...Mar uhh bin de winkels dêr op snein iepen?
    Mast dy noch mar efkes fermeitsje mei de modder en de stjerkes, we sil oan dy tinke tongersdei!!
    Lekker sliepe aasen,groeten Klaske

  • 15 Oktober 2012 - 20:43

    Alie:

    Hoi Anneke, heb je naast het bakblik ook nog iets anders leuks gescoort, lekkere dingen gekocht om te snoepen?? En wat de harde wind betreft, je weet het zakdoekjes doen wonderen, anders maar doppen in.Dus D. is mee geweest naar Tesco, lekker zeuren zeker, had hij geen mooi boek.
    Ook hier is het herfst, soms een dikke bui, dan schijnt de zon en ook een straffe wind.
    Groetjes Alie

  • 15 Oktober 2012 - 20:43

    Alie:

    Hoi Anneke, heb je naast het bakblik ook nog iets anders leuks gescoort, lekkere dingen gekocht om te snoepen?? En wat de harde wind betreft, je weet het zakdoekjes doen wonderen, anders maar doppen in.Dus D. is mee geweest naar Tesco, lekker zeuren zeker, had hij geen mooi boek.
    Ook hier is het herfst, soms een dikke bui, dan schijnt de zon en ook een straffe wind.
    Groetjes Alie

  • 16 Oktober 2012 - 09:51

    Rommy:

    Hey Anneke,

    Hahaha, een bakblik, dat is mooi slowaaks souvernier. Ik ben benieuwd hoe hij er uit ziet. Misschien kun je de kok even vragen of je een uurtje in de keuken mag zodat je iets leuks kunt maken met het blik. je hebt het maar druk!! Gelukkig maar!!! En ook 's avonds vermaken jullie je wel....
    Wat een leuke verrassing voor Ytje en dat al meteen aan het begin van haar reis.
    Wij zijn hier allemaal geveld door flinke verkoudheden en griepjes. Niks aan maar ja, het snotterseizoen is weer begonnen. A.s.vrijdag sta ik weer op de markt in D. Sjoerd staat er ook. Dus proberen toch nog wat dingetjes te maken, maar ik lig lliever op bed, geen goed teken he?
    Het is nu herfstachtig, gisteren nog prachtig mooi maar vandaag veel regen.
    Verder heb ik geen neis dus ik stop er weer mee. Groetjes aan iedereen en tot mails
    Liefs met knuffel van Rommy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

reisverslag

kuurreis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2013

voorbereiding

28 Oktober 2012

weer thuis

27 Oktober 2012

weer naar huis

25 Oktober 2012

dokter 2

23 Oktober 2012

dokter

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 68549

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: