switte - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu switte - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

switte

Blijf op de hoogte en volg

16 Oktober 2012 | Slowaakse Republiek, Piešťany

het weer is buiten erg triest, het heeft de hele dag geregend, ik denk niet dat de mannen er uit gaan. " de boer hat in heklel oan rein" LOL.
nou ja, binnen is er ook wel koffie te krijgen hoor.
Ik heb het gordijn even dicht gedaan naast me, niet omdat de zon me plaagt zoals afgelopen week, maar omdat ik zweet . Ik kom net uit de modder. En niet dat ik het daar nu zo warm van heb, maar ik meende dat ik een trap moest nemen omdat het zo vol was bij de lift ( de trap gaat dan echt veel sneller)
nou ja dan komt het los...al het water dat je drinkt, je moet genoeg drinken hier ( volgens de dokter het zwavel water wat uit de bron komt alhier, maar die mening deel ik niet)Maar water uit de fles is wel een aanrader omdat je anders dikke hoofdpijn krijgt door vocht gebrek door al dat zweten. Zoodje drinkt liever een sapje, is niet gek op water, maar probeert wel genoeg vocht naar binnen te werken. iets te vaak hoofdpijn gehad ;) (we leren het wel!)
weinig " neis" hier, behalve het weer dan. t was weer druk op de gang, bij de dokters. ben vandaag 3 x wezen kijken of ik bij haar terecht kon.nou niet door te komen dus. bij de tweede keer liep D langs en riep "koffie" na de eerste keer 3 kwartier gewacht te hebben hoefde ik niet lang na te denken en ben mee gegaan om een bakje.
G was er ook snel daarna. D moest om half 12 ergens op de kuur zijn en G en ik zijn naar de eetzaal gegaan want we moesten na eten nog wat kuren doen, hij naar reflex , wat ie voor het eerst heeft en ik mocht de modder in.
G wilde nog gaan zwemmen, dus die zal nu ook wel weer terug op kamer zijn, waar ik hem nu ga verblijden met mijn gezelschap.
lieve groeten allemaal, en leuk jullie reacties te lezen.
Anneke

  • 16 Oktober 2012 - 17:58

    Elza:

    Dus weinig neis en rotweer, hier ook rotweer en zeer harde wind.
    Heb een stapel quiltboeken uit de bieb gehaald ga lekker mee zitten vanavond.
    Heb vanmiddag bij Elske gezeten en haar Lizzy bewonderd super mooie quilt moet je maar eens kijken op facebook bij haar.
    Verder druk aan het rommelen want zondag mogen wij op de dametjes passen en ze blijven ook slapen.
    Lekker doorgaan met de sterretjes en veel succes daar.
    Sterkte met de mannen.
    Groetjes ELza.

  • 16 Oktober 2012 - 19:37

    Hendrik En Grietje:

    He lieve Diehards, niet alleen met het kuren er tegen aan, maar ook nog maar even zoveel trappetjes nemen , super hoor........de groep wachtenden bij de lift stond je vast niet aan ;-).
    Maar nu even serieus, het was inderdaad even zoeken naar jullie reisverslag, maar ben nu weer bij en je reisverslagen blijven leuk om te lezen hoor. Hier alles ok en qua weer niet zoveel anders dan bij jullie.
    Maar het houtkacheltje brandt lekker, dus voor we het weten zweten wij hier ook (en dat zonder inspanning). Zondag met de tieners aan het gourmetten geweest en het was heel gezellig.(al misten we jou natuurlijk wel), maar volgens mij hebben we ook dit jaar weer een leuke enthousiaste groep.
    Het was zondag wel rustig in de kerk hoor met koffiedrinken en niet alleen omdat jullie er niet waren, maar ook het koor was nog eens weg te zingen en nog een aantal hadden andere verplichtingen, dat er waren maar 3 tafels bezet. Dus hebben jullie wel door hoeveel koffie wij hebben gedronken...
    Veel geduld en doorzettingsvermogen toegewenst en tot schrijvens.
    gr. G

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

reisverslag

kuurreis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2013

voorbereiding

28 Oktober 2012

weer thuis

27 Oktober 2012

weer naar huis

25 Oktober 2012

dokter 2

23 Oktober 2012

dokter

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 68531

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: