lêste wykje - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu lêste wykje - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

lêste wykje

Blijf op de hoogte en volg

22 Oktober 2012 | Slowaakse Republiek, Piešťany

hier gaan we da laatste week in, ik heb nog een paar dingetjes waar ik nog even naar toe wil. en dan ben ik er wel klaar voor...Weer naar huis! ;).
Maar dat hadden de meesten wel in de gaten. zit nu te computeren op mijn eigen netbookje in het computerhok. het was erg druk en heb mijn Netbookje maar even vanboven gehaald, ik had tijd genoeg over. ik moet pas vanmiddag weer naar de kuur. heb een spieglbad met massage staan en G ook, maar di emoet kwart voor een en ik een uurtje later.
als ik dan weer terug ben hebben we de zon ook op het balkonnetje staan. erg prettig.
Ik moest even van de kamer zodat het kamermeisje ook de tijd krijgt om haar ding te doen, wat een luxe...maar je wordt wel zo'n beetje van je plekje weggewerkt... zat net noh een paar lapjes aan elkaar te zetten.. nou ja, dit is ook leuk, even jullie reacties lezen en weer even een stukje te schrijven.
gisteravond nog even wat weze drinken met elkaar. we krijgen nog een skype concert ( waarschijnlijk vanavond) van Ronald z'n dochtertje die viool les heeft. zo gaat ze voor ons optreden...
nou verder is het hier prachtig weer, dat zal op het terras koffie kunnen worden vanmiddag. groetjes allemaal en tot spoedig weer ziens
Anneke

  • 22 Oktober 2012 - 12:22

    Tineke Z:

    Gelukkig nog maar een klein weekje. Nog even vol houden dus, dan zien jullie alle
    jullie geliefde mensen en dieren weer.
    Vervelend dat je nu toch nog even verkouden wordt.
    Brengt het weer natuurlijk ook mee. Het is hier rustig, beetje mistig
    herfstweer. Het is niet echt koud.
    Ga vanmiddag even met Snoopy naar de dierenarts, voor controle
    van de schidklier. Verder ben ik al wat kerstkaarten aan het maken.
    Wel vroeg, maar dan zijn ze maar klaar.
    Groetjes Tineke.

  • 22 Oktober 2012 - 13:03

    Doubre:

    Lekker dat jullie alweer kunnen aftellen. Gezellig bij elkaar koffiedrinken in de kamer, dan komt de tijd ook wel om. Is de zigeunermarkt er ook nog op zondag? Het is hier ook schitterend herfstweer maar liefst 17 graden!
    Wat leuk een skype concert van Ronald zijn dochtertje! Viool is niet mijn favoriete instrument maar ik benieuwd hoe het zal klinken. Veel plezier!! Je houdt je weblog niet bij he? Ik zit te wachten op mooie foto's van het park en alle bladeren in hersftkleuren, het zal er prachtig uitzien op dit moment.
    Nou, sterkte met de laatste kuren van deze week en geniet er nog maar van.
    Liefs van Rommy

  • 22 Oktober 2012 - 16:45

    Elza:

    Wat fijn dat jullie nog in het zonnetje kunnen zitten.
    In Harlingen is het vochtig en nattig maar niet koud.
    Ik Groningen kunnen ze op het terras zitten.
    De meisjes zijn naar huis, was super.
    Heb vanmiddag wel even 2 uurtjes geslapen, heerlijke druktemakertjes en ze kunnen lekker kletsen.
    Fijn doorspelen met je lapjes,dat zien we straks wel weer op je weblogje.
    Even doorzetten en aftellen.
    Groetjes ELza.

  • 22 Oktober 2012 - 20:28

    Grietje Abma:

    Heerlijk dat omslagpunt, eerst weten dat de helft er op zit en nu dan de laatste week.
    Hopelijk wordt het toch nog een 'mooie' week en kun je alles weer voor een jaar vaarwel zeggen.
    Tot gauw.
    Groetjes fan ús H&G

  • 23 Oktober 2012 - 10:15

    Anneke B:

    Hoi Gaatse en Anneke,

    Nog even doorbijten en dan brand er gelukkig weer licht in huize Zoodsma. Heb er zin in!. Jullie hebben ook een buurjongetje erbij. Jens Hidde. Ik zal zometeen even bij Paul en Geke om het hoekje kijken. Ben zelf druk aan het verven en klussen. We gaan in de Winkel slapen en Klaas en Julia in onze slaapkamer. Dus alles weer een ander kleurtje. Ja, je doet wat toch?! Nou, nog even en dan kunnen we weer bij elkaar op de koffie. Zet hem op!!!!! De groeten aan gaatse en alle anderen.

    Groet, Anneke B

  • 23 Oktober 2012 - 10:15

    Anneke B:

    Hoi Gaatse en Anneke,

    Nog even doorbijten en dan brand er gelukkig weer licht in huize Zoodsma. Heb er zin in!. Jullie hebben ook een buurjongetje erbij. Jens Hidde. Ik zal zometeen even bij Paul en Geke om het hoekje kijken. Ben zelf druk aan het verven en klussen. We gaan in de Winkel slapen en Klaas en Julia in onze slaapkamer. Dus alles weer een ander kleurtje. Ja, je doet wat toch?! Nou, nog even en dan kunnen we weer bij elkaar op de koffie. Zet hem op!!!!! De groeten aan gaatse en alle anderen.

    Groet, Anneke B

  • 23 Oktober 2012 - 10:16

    Anneke B:

    Ben wel erg enthousiast met klikken!!!!

    Groet, Anneke B

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

reisverslag

kuurreis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2013

voorbereiding

28 Oktober 2012

weer thuis

27 Oktober 2012

weer naar huis

25 Oktober 2012

dokter 2

23 Oktober 2012

dokter

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 920
Totaal aantal bezoekers 68531

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: