dokter 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu dokter 2 - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

dokter 2

Blijf op de hoogte en volg

25 Oktober 2012 | Slowaakse Republiek, Piešťany

vanmorgen weer een poging gedaan om de papieren bij de dokter vandaan te halen...Toen ik binnen kwam...Jaja, er was iemand in de kamer en er stonden geen rijen te wachten... mocht ik gaan zitten, ze vroeg of alles goed was en vertelde dat de ontslagbrief bij de zuster lag...
Nou ja, mooi dom, heb je daar weer tijden voor op de gang zitten wachten. terwijl je ook een bakje koffie ergens had kunnen drinken en minder ergernis op de gang gehad van al die wachtende mensen.
Nou moet ik er wel bij vertellen dat onze groep er wel aardigheid aankreeg dat ik daar weer stond en om de boel nog een beetje op de ruien kwamen ze bij me staan alsof ze ook in de rij schoven, maar dan wel voordrongen. beetje gemeen, dat wel, maar het bracht wel weer veel lol en opschudding in de rij.*U*. lachen!
Ik stond net bij de bus te wachten en dacht, wat moet ik eigenlijk in het dorp doen? G em D zijn toch nergens te vinden en boodschappen hoef ik niet meer, dus ben ik maar weer terug gegaan het hotel in.
Heb nog even met Alie zitten praten die met Gre op stap gaat vanavond naar een uitvoering.
gisteravond uit eten geweest in het pension aan de auto brug( met de erotische afbeeldingen op het plafond, Rommy, weet je welke dat is? Daar waar iemand ooit de plantenbak in kukkelde )
het eten was goed, jammer dat het met het toetje wat mis liep, lauwe koffie en geen ijs en niet iedereen kreeg wat ie bestelde, maar dan weet je weer waar je bent ;). dingen die wel op de kaart stonden en niet aanwezig waren. soep die afgeraden werd door de ober (LOL) het blijft altijd weer bijzonder. de rekening was met de hand geschreven en al met al koste het niet veel naar onze normen.
voor we weg gingen werden we nog even door Willem geroepen, de bediening deed een leuke dans in de eetzaal in klederdracht. om dat wij als dames met de taxi gingen, was er voor ons nog een mogelijkheid om daar een stukje van te zien voor de taxi er was.
Heerlijk gegeten en toen zijn er nog een stel naar de nachtbar geweest.
Bij mij ging de telefoon, Joukje! nog gezelliig met haar gekletst. ( bedankt voor je belletje)
Nu zit ik even te denken of ik niet mijn koffer alvast vol ga gooien, maar ben bang dat de boel dan ik de weg staat. toch maar even wachten tot morgen.
Nou nog maar een dag met kuren op het programma.
schotse douche om 9 uur en parafango om kwart voor twee, lekker uitgesmeerd over de dag dus.
nou lieve allemaal, dat was het weer voor vandaag.
morgen misschien nog een verhaaltje en dan zijn we weer thuis.
lieve groet Anneke

  • 25 Oktober 2012 - 16:51

    Alie:

    Hallo Anneke, fijn je verhalen te kunnen lezen, toch wel met enige humor, ja die moet er wel bij, anders houd je het niet drie weken vol.
    Maar ze zitten er bijna weer op, mocht je morgen niet weer on-line gaan dan wens ik jullie nu maar vast een goede terug reis.
    Hopend dat je er deze winter er weer veel napret van hebt, dan weet je toch waarom je er voor gaat.
    Groetjes Alie

  • 25 Oktober 2012 - 18:55

    Klaske:

    Ik mast efkes bylêze, moai dat it slagge is by de dokter..It sit er hast wer op fanke!Sa te lêzen ha jim lokkich wol wille. No moarn noch mar efkes en dan in goeie reis, ek foar Gaatse!!
    Groetsjes Klaske

  • 25 Oktober 2012 - 19:07

    Matty:

    Heel erg leuk om alle verhalen weer te lezen!!! Succes het laatste dagje en alvast een goede terugreis.

    liefs,
    Matty

  • 25 Oktober 2012 - 21:52

    Elza:

    Weer bedankt voor je leuke verhaaltje,nog even doorzetten en koffer pakken.
    Mooi dag morgen en een gezellige reis.
    Groetjes aan Gaatse en de rest.
    Is hier koud aan het worden hoor.
    Doei lees je wel weer op je blogje.

  • 26 Oktober 2012 - 00:01

    Joukje:

    Laatste dag, wat zul je weer blij zijn! Maar het lopen gaat toch weer iets beter toch? Daar doe je het tenslotte voor, niet voor de lol. Die moet je zelf maken hahaha
    Al vast een hele goeie reis terug voor iedereen.
    Liefs en een dikke knuffel.

  • 26 Oktober 2012 - 12:15

    Rommy:

    Hey Anneke,

    Hoera de laaste dag kuren vandaag!!! Geniet ervan want thuis moet je natuurlijk weer aan het huske bouwen.
    Het restaurant weet ik niet waar dat is, en dat van de plantenbak al helemaal niet. Toen zal ik wel niet mee geweest zijn want dat had ik vast wel onthouden( is dat goed nederlands?). Maar een avondje uit het hotel is altijd gezellig. Jammer dat er nooit iemand met je meegaat te winkelen, behalve G. Moeten de andere dames dan nog kuren? In ieder geval alvast een goede reis toegewenst en een gezellige laatste avond met zijn allen.
    Groetjes aan alle bekenden en tot ziens.
    liefs van Rommy

  • 26 Oktober 2012 - 20:01

    Dick-Wietske En De Kinderen:

    Hallo broer en schoonzus
    We willen jullie een fijne vlucht wensen en een goede landing.
    Groetjes Dick -Wietske en de kinderen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

reisverslag

kuurreis

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2013

voorbereiding

28 Oktober 2012

weer thuis

27 Oktober 2012

weer naar huis

25 Oktober 2012

dokter 2

23 Oktober 2012

dokter

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 68522

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: