dokter gehad op naar het programma - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu dokter gehad op naar het programma - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

dokter gehad op naar het programma

Blijf op de hoogte en volg

07 Oktober 2013 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Vanmiddag niet et laat gegeten, de dokter stondt voor vandaag op het programma.
het blijft lastig dat ze minder goed Engels kunnen en ik dus weer niet zo goed Duits
dus zijn in het Duits en ik in het Engels en samen komen we wer weer redelijk uit.
Ook hetSslowaakse kamermeisje heb ik zo ver kunnen krijgen dat ze matrasjes bracht voor op de doorgezakte bedbanken.
alleen de ...is een beetje bij elkaar langs gegaan...ze heeft de boel extra geboend...ook leuk, maar ik doelde op wat anders toen ik naar de wc wees en vroeg om een verhoger...
morgen maar weer eens proberen,
Ik zit nu in de hal, in veel te lage stoelen en mijn knieën vinden dit niet erg prettig.
heb gehoord dat het internetten in het hokje weer geld kost, heb gelukkig mijn netboekje weer mee en wifi kost nog niets.
de vroegste kuren ijn om 06.35, joepie en dan na 16 uur de laatste kuren
de eerste kuur was vandaag spiegelbad.
vandaag iets beleefd wat ik nog niet eerder mee maakte.
een oudere vrouw werd begeleid naar het bad, maar ze durfde er niet in, ging met haar benen in her bad en op de rand zitten.
nee, dat was niet de bedoeling. maar e durfde niet en is toen op de trap gaan itten.
was niet erg, maar dat ze mijn laken meenam vond ik toch minder fraai....
heb maar een nieuwe van een bed afgepakt.
ze wilde niet luisteren toen ik ei dat het niet haar laken was. ik wist niet waar e die van haar had hangen, anders had ik die wel gepakt.... maar volgende keer moet ik sneller zijn... of beter opletten waar iedereen zijn kaken neer hangt.
mar ik smeer em weer
fijne avond. groetjes dobre den


  • 07 Oktober 2013 - 20:18

    Klaske:

    Hast tiid foar in cursus Dúts? ;-)

  • 07 Oktober 2013 - 21:10

    Alie:

    Na al die jaren nog steeds problemen, ze zijn hard leers
    een tip over de toiletverhoger, ga naar de receptie, deed ik ook altijd, zij snappen het iets eerder, kwam altijd voor elkaar en is een behoud voor je knieen.
    Veel succes en doe verder iedereen de groeten, hoe groot is de groep dit jaar en naast de nieuwe toch ook wel oude bekenden?

  • 07 Oktober 2013 - 21:15

    Dick En Wietske En De Kinderen:

    Hallo luitjes

    Jullie zijn weer veilig en wel aangekomen en al weer heel wat beleefd lazen we.
    Alvast weer veel succes met jullie kuren.
    Vandaag hier nog heerlijk weer ,Stefan,Priscilla en Dick en ik zelf ook hadden vandaag vrij ook weleens lekker
    niet alles op uur en tijd.
    Dick heeft de dakgoten geverfd buiten en ik heb de gang geverfd.

    Groetjes;Dick en Wietske en de kinderen

  • 07 Oktober 2013 - 23:17

    Elzaharlingen:

    Zit hier wel weer even te lachen om je avontuur. Je zult nu echt van de winter duits moeten gaan leren.
    Veel succes met je bed en de toiletverhoger.
    In Bad piermont kost wifi voor drie weken maar liefst 35 euro.
    Dus jullie boffen maar.
    En wel erg vroeg op.
    Heel veel succes van de week.
    Groetjes ELza.

  • 09 Oktober 2013 - 13:57

    Grietje Abma:

    No goeiendag. De site fûn dus! Echt toepasselijk.......... Waar ben je ;-)
    Fuort al dyn ferhalen ek mar efkes lezen en super datst der noch puf foar hast. Want folgens my nimt dit allegear wol de nodige energy. (und Kopfschmerzen) Fast efkes wat Dútsk.
    Mar jim kennende, dan meitsje jim op in moaie manier er wol wer it beste fan en kinne jim er letter ek wol wer om laitsje. Sit my no steeds in ferske yn'e holle.............Geef me toch steeds een heel klein beetje moed.......fierder kom ik net, mar do kinst 'm fast wol. Ik winskje it jim yn elk gefal wol ta.
    Gr. G

  • 09 Oktober 2013 - 16:15

    Doubre:

    he, du da Anneke,

    Wie gehts es mit dir? aH das ist doch etwas, ein Frau darft nicht ins spiegelbad gehen. Schade!! Ich möchte wohl. Und was hast du gesagt: von meinem Laken abbleiben bitte!!! Das kan doch nicht passieren du kannst besser dein laken ins Spiegelbad mitnehmen he??? Ich sehe es wel: ich muss nächtest Jahr wieder mit gehen he?? Das ist besser fur dich, Gaatse, Durk und alle andere hollander. Und ach nog keine Toilethoher, nanana. Ich suche noch fur dich in meinem Slowakianen Worterbuch was das bedeutet.....
    Ich darf es nicht auf zu schrieben denn jeder mann kan das lesen. Ich habe auch meinem nickname gebraucht aber dus weisst welches person ich bin. So ich hoffe dein Deutsch ist etwas besser geworden nach diese Mail.
    Ich wunsche noch viel erfolg und herzlichen grusse an alle hollander he!! Doubre denja und jak se darsji!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

6-10/26-10/2013

here we go again....

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2015

weer een jaar verder

09 November 2014

weer thuis

07 November 2014

sjoep

05 November 2014

laatste loodjes

03 November 2014

laatsete week

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 68500

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: