daar ben ik weer - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu daar ben ik weer - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

daar ben ik weer

Blijf op de hoogte en volg

10 Oktober 2013 | Slowaakse Republiek, Piešťany

waar was . gister :)
nou heb itte te Whats Appen en ook gemaild, maar even niet geschreven op dit blog.
Had gister voor de eerste keer modder en het meisje ( wat inmiddels uitgegroeid is tot een moedser van grote kinderen) bij de modder , gaf me een enthousiaste begroeting en werd langs de hele rij wachrenden geleid. "how are you" en "I am fine" werd uitgewisseld en ze vertelde enthousiast dat ze een husky hadden en dat die inmiddels 6 maand was. Toen ik de modder in werd geholpen en lag te zweten onder de deken, liet ze me de foto's zien van de hond op haar mobiel.
vandaag stond er op het programma dat ik moest gaan waterfietsen. Hmm, en wat staat er in het boekje als * voetnote bring youre soks... Huh??? nou ja, een handoek is toch echt handiger.
dus op naar nummer 12 ( voor de insiders, het Bazin tussen de vroegere zonnebank/sauna/carbonnik 12b en groepengymnastik in)
een zwembad waar in gister voor het eerst groepengym had en al die jaren niet eerder was geweest.Heel appart...dus voor het eerst zie ik dus de mozaiek muur die in filmpjes over het kuuroord gemaakt zijn in het echie en jaren afgevraagd waar dat toch zou kunnen zijn....in de veronderstelling dat het in een van de andere kuuroorden is....niet dus.
Gister had ik een extra kuur ( door domheid ) te lamg bij Prior omgedangeld en hierdoor de bus gemist. Mooie tippel om weer naar het hotel te lopen en de dames die mee waren hadden nog een uitje gepland, wel in het hotel ( de dansgroep was er weer) Ik ben de kamer niet meer af geweest, heb lekker liggen lezen.
Morgen heb ik weer een schotse douche met hydromassage, maar eens zien of het lukt uit dit bad te komen anders zal het programma om moeten worden gegooid. en dan is het afwachten wat de tijden dan weer gaan worden.
al mag in zaterdag om 16.45 mijn laatste kuur doen van de dag....maar dat is parafine en dat lukt misschien wel wat eerder.
het is hier best wel aardig gaan waaien buiten en de lucht is grauw. gister was haast geen wind en daardoor niet koud.
zal nu nog even voor eten in de hal computeren.
na het eten is er bijna niet door te komen, allemaal massaal op het internet maar de verbinding als stroop zo traag.
groeten van ons .

  • 10 Oktober 2013 - 18:55

    Elzaharlingen:

    Zo weer erg druk bezig het is hier best mooi weer soms een klein buitje.
    Morgen naar de samplercursus bij Jelly.
    De bijeenkomst in het quiltcafe is best leuk geweest, volgende keer weer.
    Druk met de appels bezig uit de boom (7 hele dikke).
    Verder lekker bezig hier.
    Groetjes aan de rest en Gaatze.
    De eerste week heb je alweer bijna te pakken.
    Elza.

  • 10 Oktober 2013 - 19:44

    Alie:

    Ga zo door de eerste week zit er bijna op, is het eten nog wat te pruimen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

6-10/26-10/2013

here we go again....

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2015

weer een jaar verder

09 November 2014

weer thuis

07 November 2014

sjoep

05 November 2014

laatste loodjes

03 November 2014

laatsete week

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 68568

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: