we modderen nu anders ( aan) - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu we modderen nu anders ( aan) - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

we modderen nu anders ( aan)

Blijf op de hoogte en volg

22 Oktober 2014 | Slowaakse Republiek, Piešťany

nou dat was gister ook wat, modder nieuwe stijl het wordt tegenwoordig met een bakje/pannetje uit een tonnetje geschept en op het bed gedropt , dan mag je er in gaan liggen en wordt er over je heen gegoten.. ik vroeg of dit beter was...z e zei dat de spuiten vaak weigerden en dat het ook weer een manier was om het beter op temperatuur te krijgen op het bed..maar volgens mij hebben ze hoer meer werk van.
ze kwam regelmatig voorbij ik was erg rood volgens haar. dus op kamer maar flink water gedronken.
er is hier een nieuwe groep gekomen, volgens D zijn het Russen ze zijn erg druk en aanwezig, het hadden wel Nederlanders kunnen zijn ;).
ze krijgen van de begeleidster vele tips, hier in de hal ze staan nu oefeningen te doen tegen de "kipfilets"en rekoefeningen om een giraffenekje te kweken..
oh jongens , dit zoden jullie moeten zien, durf er geen foto van te maken, maar dit is erg lollig
het weer is vandaag prut, ben dus even niet het hotel uit.
vandaag kreeg ik een reprimande dat ik telaat op een kuur was, maar ik was wel op tijd, de dame was zeker een dag in de war gister moest ik er ook zijn , maar dan een half uur eerder.
nou ja, heb dus een scotse douche gehad het is zo koud niet meer dan vroeger heb ik het idee..later nog even in het steppenbad staan trappelen, warm/koud water...
nu ga ik stoppen, ik vanavond naar het spolonske center met een paar dames. er komt een Harmony zang groep. en daar gaan we even heen. lijkt met wel fijn na al dat piano gepingel en panfluit gejengel...Jammer ik mag dat bets wel eens horen maar niet een hele dag...
zo ik heb de koffie op ( zat mooi in de hal met mijn (oplos) koffie en ga me nu naar de eetzaal begeven
groetjes allemaal, ook van de andere dames en heren en fijn jullie commentaar te lezen
see you

  • 22 Oktober 2014 - 18:18

    Alie Groenv Veen:


    Fijn dat je de lol er nog van in ziet, maar dat is jou we toevertrouwd. Hier is het ook slecht weer, maar ik moest er wel uit om naar mijn oefengroep te gaan. Wat zal dat zwaar werken zijn om met die modder te moeten tillen. Pfff.. ik wordt al moe en voel mijn spieren wanneer ik er aan denk. Maar inderdaad zaten de brandweerslangen wel eens verstopt. Geniet vanavond maar lekker van het gezang is meestal wel goed.
    Groetjes Alie

  • 22 Oktober 2014 - 18:25

    Iekje:

    Mooi dat jimme it sa nei de sin hawwe , Anneke!!
    Hjir hat it justerjoun en fan e moarn wat stoarme, mar de rest is no wer "wedergekeerd ".
    Ik hoopje dat jim joun in mooie joun hawwe en de groetnis ek oan Gaatse..

    Wybe en Iekje

  • 22 Oktober 2014 - 19:18

    Elzaharlingen:

    Ach weer wat nieuws dat is denk ik wel leuk, beter dan die zakjes modder van Bad Piermont.
    Lekker warm in ieder geval en rozig.
    Lekker genieten van jullie uitje.
    Groetjes aan de rest en zeker ook aan Gaatse.

  • 22 Oktober 2014 - 20:12

    Klaske:

    Mast mar lekker noch efkes oanmodderje. Silst no wol oant swingen wêze tink ;-)

    Groetsjes Klaske

  • 22 Oktober 2014 - 20:21

    Rommy:

    Hey anneke,
    Ik zie het helemaal voor me met die russen, kun je niet stiekem even een fotootje maken of een filmpje, zou lachen zijn! Dus de brandslangen zijn vervangen door een pannetje, apart lijkt me dat. Het zal voor de dames wel lichter zijn want aan die slang sjorren dat viel ook altijd niet mee. Kun je mooi een paar bakjes mee nemen naar huis en in de magnetron doen. Zo heb je de hele winter plezier van het kuren.
    Wij zijn vroeger ook wel es naar het spolonsky centrum geweest> Daar waren toen volgens mij de close harmony singels. Acapella en erg leuk heb er nog een cd van. Ze zongen Engelse bits en uiteraard slowaakse. Nu weet je meteen waarom ik nog steeds zo goed Slowaaks spreek, ik zong de hele dag mee!
    He, jammer dat het weer niet zo mooi is, maar misschien kun je dan juist lekker even haken of een e rider boek lezen. Ook leuk! Hier alles goed, geen neis, dus ik stop er weer mee. Lastig dat tobi nog steeds mijn app telefoon heeft, maar ja zo kan het ook he, maar ik loop wat achter de feiten aan.Gister 86 berichtjes.... liefs van ons allemaal!

  • 22 Oktober 2014 - 21:41

    Grietje Abma:

    Hoi G en A,
    Ik ha jimme site wer fûn en bin no wer by. Tank foar dyn geselliche ferhalen.
    Folgens my binne jim ek al wer hielendal ynburgere der. Al moat dat nije natuurlijk wol wat wenne en do modderst oars toch ek wol wat oan, dus dat dat sil no ek wol goed komme ;-)
    Hoe giet it mei it iten? Kinne jim der beide wat mei út de fuotten?
    Hjir alles syn gonkje. Ha efkes in pear dagen frij en dat is ek wol even relaxed, hopelyk knapt it waar noch wat op, want wy woenen noch in eintsje faere.
    In soad sukses dér mar wer, en dy minsken net tefolle narje.
    leafs H en G.

  • 22 Oktober 2014 - 22:34

    Dick-wietske Laura Stefan Priscilla:

    Hallo luitjes

    Wij zijn weer terug van vakantie,mooie week gehad ook het weer was okee.
    Heb jullie verhalen op de side gelezen,een heel gedoe dus met de modder ,hoop dat het helpt
    Het was hier vandaag wat regenachtig echt herfstweer.
    Mem is vanmiddag naar de kapper en Franeker geweest en heeft toen bij ons warm gegeten,later haar weer thuisgebracht.
    Ze heeft jullie verhalen ook even gelezen,dus ze is weer op de hoogte
    Hebben jullie nog een leuke avond gehad bij de harmony groep???
    Hoe is het met Gaatse?? en het eten??
    Laura heeft haar haar deels zwart geverfd staat wel grappig. Ja meiden he
    We hebben in de vakantie in een hele grote kringloop met 2 verdiepingen geweest echt groot heb nog een leuke jas voor Dick gescoord en Laura heeft nog een leuk dekbedovertrek van Bambie gekocht.
    Nog een leuke schoudertas voor Priscilla ,voetbalbeker voor Stefan .ieder weer tevree.

    Groetjes Dick en Wietske en de kinderen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

6-10/26-10/2013

here we go again....

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2015

weer een jaar verder

09 November 2014

weer thuis

07 November 2014

sjoep

05 November 2014

laatste loodjes

03 November 2014

laatsete week

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 68562

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: