uppie - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu uppie - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

uppie

23 Oktober 2014 | Slowaakse Republiek, Piešťany

ik zit in mijn uppie te wachten op mijn tafel genoten.
ze zitten vast ergen weer gezellig.
ik wilde nog even wat bij de winkels struinen, maar het is koud en het waait aardig dus niet veel gestruind. wel achter gekomen dat veel winkels om 5 uur sluiten, en ik was laat want het bleek dat mijn mobiel niet werkt qua bellen.
appen is geen probleem...maar bellen dus niet..ook leuk, zo'n moeniel...waar je dus de ballen van snapt...R maar even vragen, dat is zo'n handige jongen met dit soort dingen.
maar die zit ook nog niet in de eetzaal.
dus nog maar even wachten.
vanmorgen bij de tubjes ( zoals D dat noemt) was een mevrouw te laat, sneu hoor, jammer van haar kuur.
en dan lig in het water en heb de dingen van thuis bij de kop en lig al weer te denken hoe ik uit het badje ga knoffelen.
maar het was gister gelukt, moet vandaag ook lukken... niet te vaak deze badjes .. nou ja kijk per dag .
het is hier dus fris. ben naar dorp gelopen en met de bus terug.

verder weinig te melden, behalve dat ik een hapje ga eten
see you ...
ik hoor de mannen aankomen volgens mij

• 23 Oktober 2014 - 22:41

Tineke Z:

Hallo Gaatse en Anneke,
    Het is al weer donderdag, de tijd gaat hier heel snel, ik hoop daar bij jullie ook. Jullie modderen wat aan schrijf je. Dus niet meer met de brandslang, maar met pannetjes. Ik zie het voor me.
    Mem en ik zijn zondag even in jullie huis geweest. We moesten toch in Bayum naar de kerk. We hebben alle lekkere dingen ( zalm-filetamerican- stroopwafelvla) die nog open waren, meegenomen en opgegeten. Ik zag ook lekkere chocolaatjes, maar daar mocht ik van mem niet aankomen.
    Hoe gaat het met de voetjes Anneke? En Gaatse hoe gaat het met de darmen?
    Ben vanmiddag even naar Anneke haar moeder en Siepy geweest. Eerst een bakje thee en toen knuffelen met Siepy. Volgens mij vond hij het wel leuk, want hij kwam steeds weer naar me toe. Toen ik zijn favoriete snoepjes tevoorschijn haalde, was hij helemaal niet meer bij mij weg te slaan. Maar toen Rinse thuis kwam, bleek toch dat zijn liefde door de maag ging. Bij Rinse denkt hij direct aan vis volgens mij. Ja en dat is nog lekkerder dan kattensnoepjes. Er wordt daar goed op hem gepast hoor!
    Nou de groetjes maar weer van Tineke