Tesco - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu Tesco - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

Tesco

Blijf op de hoogte en volg

27 Oktober 2014 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Gister met A en C naar Tesco geweest in de bus, de halve middag gin weg met reizen, maar ja, die moest toch om :) .
zit net mijn reacties terug te lezen en kom tot de ondekking dat mijn zalm bij thuiskomst op is ;) en dat het bij jullie ook een stuk kouder is..dat ik gemist wordt om mijn winkel uitjes :) en nou ja, we hebben de eerste dag van deze week weer gehad qua kuren. wat de belofte betreft om vriendin niet wakkker te appen is helaas mislukt..het apphe wat gisteravond niet meer weg ging was vanmorgen tegen 7 uur de "deur"alsnog uit... oeps...
opnieuw sorry :)
maar Tesco dus, heb een mok gekocht met een leuk poesje er op... nu ons Moarke er niet meer is zal ik ook nog even op de struin gaan voor een nieuwe poezebeest. wilde voor dat we weg gingen maar niet meer doen, al zouden ze dan wel aan elkaar gewend zijn na drie weken ;) of elkaar het leven 3 weken zuur hebben gemaakt...
dus weet iemand nog een netsje jonge poezen , liefs zwart....:)
het valt
vanmorgen ben ik beziggehouden met spiegelbad en massage. Ik snap het niet, vele mensen vinden het heerlijk, maar ik voel me nadien of ik een enorm pak op mijn donder heb gehad....ben ik nu zo'n vreemd mens??? maar na om me heen te hebben gevraagd blijken er toch meer dit te hebben, misschien omdat onze lichamen niet helemaal functioneren naar believen. kan zijn...
vanmorgen mijn eerste kuur, groepen gym in het water, met de slang, de eerste keer dat we die hier hebben gehad, wel de bekende ringen ;)
maar de oefeningen kwamen grotendeels op de schouders aan en de armspieren wie weet, goed voor de "kipfiletjes"
vandaag even geen zin om de deur uit, het is fris buiten
de russiesche dame is weer krea met sjaaltjes, ik zal het allemaal wel vergeten zijn als ik thuis ben, maar ze maakt er wel wat leuks van.
maar ik ga hier nu weg, het tocht nog al, hier bij de deur, en elke keer als er een gast binnenkomt krijg ik een enorme flap kou om mijn oren...
dobre djen

  • 27 Oktober 2014 - 17:26

    Iekje:

    Hee Anneke en Gaatse,

    Leuk om dit allemaal weer te lezen.
    Hier is het vandaag een mooie dag, en niet koud, ongeveer 15 graden met het zonnetje erbij.
    Jammer dat het nu weer vroeg donker is hier...het begint al weer te schemeren. Gisteren zijn wij met B en A naar de film geweest, Wonderbroeders". Was een leuke film waar je zo nu en dan wel om kon lachen. En later hebben we nog even lekker gegeten bij de Lachende Koe in Sneek.
    Wybe is vandaag vlakbij Amsterdam aan het werk, en is nu weer onderweg naar huis toe, maar hij is pas een uur of 7 weer thuis...2 uur rijden!
    Ik zal zo direkt even stampot hutspot in elkaar knutselen....
    Doe Gaatse ook de groeten van ons, en tot de volgende keer....

  • 28 Oktober 2014 - 19:55

    Klaske:

    Ik ha it op it moment drok mei Catharina har quilt om de laptop elke dei oan,mar ik bin wer op de hichte!Maar ja do hâldst my moarns earmbetiid wol 'e hichte ;-)
    Ik fannemoarn myn wekker net set, tocht Anneke makket my wol wekker ;-)
    Gewoan probearje nei dyn nije ietpatroan te iten, de rest komt wol wer ast thús bist!
    At ik in nestje poeskes tsjin kom, hearst it fan my

    Groetsjes Klaske, en oant apps ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

6-10/26-10/2013

here we go again....

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2015

weer een jaar verder

09 November 2014

weer thuis

07 November 2014

sjoep

05 November 2014

laatste loodjes

03 November 2014

laatsete week

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 68503

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: