eerste kuren - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu eerste kuren - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

eerste kuren

19 Oktober 2015 | Slowaakse Republiek, Piešťany

de eerste kuren staan op het programma.
spiegelbad met massage...
daar onze bloeddruk beide aan de hoge kant zijn hebben we het minder hete spiegelbad voorgeschreven gekregen...geen probleem, doen we.
(het is de laatste jaren zo dat er twee baden zijn. 37 graden en die van 39 graden...)
vanmiddag staat er electro op t programma, in 4 baden elke voet in een bakje en elke arm...daar komt stroom op te staan... weet nog dat ik het vreselijk vond in de begin jaren... wat heb ik een tegeltjes zitten tellen...
ik denk dat ik de mp3 maar op zet, heb nog een goede bijbelstudie er op staan... lijkt me niet verkeerd, en wat is dan een kwartier ;)
ook nog lazer... voor de handen... ( huh, is daar wat mis mee? ;) )
dit jaar een goede dokter, dus ook weer eens met de neus op de feiten gedrukt dat de vorige dokter dus niet een goed programma had gesteld, dat hadden we zelf ook wel al bedacht omdat we in de drie weken de goede man 1x hadden gezien en dat was met de intake...
nou ja, gedane zaken...
wel iets onder de indruk van de reactie op de bulten op mijn armen...hmm, nog maar eens met de 'loog thuis over hebben...
vanmorgen regende het pijpestelen en nu is het wel droog volgens mij, maar erg mistig.
o ja, ik had wat opstart problemen met dit blog , vandaar twee berichtjes...
het valt niet mee om elk te beantwoorden, ik ga het wel proberen hoor, maar soms is het internet hier erg stroperig en komt de boel er niet door heen...( of het ligt aan mijn eigen handigheid, wat ook best zou kunnen...)
mijn hubby ligt lekker te tukken na het spiegelbad...goed voor hem... straks een hapje eten en we zien wel wat er voor vanmiddag op t programma staat. zwembad, dorp...we kunnen alle kanten nog op.
fijne dag allemaal.

• 20 Oktober 2015 - 11:36

Anneke:

Hé hallo,

Alweer druk "in het systeem"!
    Heel veel succes met alles en probeer ook een beetje te genieten.