vroeg en laat - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu vroeg en laat - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

vroeg en laat

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2015 | Slowaakse Republiek, Piešťany

vanmorgen ging het wekkertje/telefoon al weer in alle vroegte...
G naar groepen gym en ik naar de eetzaal.
na ontbijt mocht ik in het bad huppelen met vele andere dames...
daarna even naar het spolonske centre ...trouwtaarten bekijken... nee geen bruidjes, maar echte taarten, mooi en hoog , minder hoge...gesponsord door, tescorama en dr oetker en nog vele anderen ;)

ware kunstwerken die aan het eind van de middag in mootjes werden gehakt om door het publiek gegeten te worden...
prachtig om te zien alleen was ik vanmorgen niet helemaal fit en ben wat rap weer vertrokken...mijn maag war niet rustig en bij de zoete geuren werd het wat minder leuk om te kijken...
maar echt prachtig werk gezien ...
toen maar een poosje gaan liggen om de maag weer wat rustig te krijgen... en dat is gelukt.... na een poos rusten werd de boel gelukkig weer rustig zodat ik gewoon mijn middag programma af kon werken...
het was vandaag wel erg mooi weer en we zijn vanmiddag ( al was het al na vieren) nog even door de bruidstaartenshow gegaan, helaas waren er al veel dingen opgeruimd...maar heb nog wel een paar foto's kunnen makenvan de nog niet opgegeten werken ...al waren er wel een paar die hun werk weer mee naar huis namen, wat ik me goed kan voorstellen...wat een uren zitten er in zo'n taart.....
morgen een vrije dag... maar eens zien hoe we deze in gaan vullen, maar dat is pas morgen...

  • 25 Oktober 2015 - 11:01

    Elza:

    Geen wonder dat je er pijn van in je maag krijgt al die mooie zoete dingen.
    Het is hier vandaag prachtig mooi weer, ik hoest me nog steeds onderste boven.
    Vanmiddag naar Zoë die wordt 1 jaar ik heb een knuffeltje gemaakt en een telefoontje gekocht.
    Verder rustig randjes borduren en misschien even lekker naar zee.
    Nog een fijne zondag verder en succes volgende week.
    Groetjes ELza.

  • 25 Oktober 2015 - 19:26

    Hendrik En Grytsje:

    Hé poppies, hoe giet it der? Best heftig folchens my. Hjir ek alles syn gongkje. Foar my aensens wol in soad feroaring want ik ha op in oare baan sollisiteert en ek krigen. No hoe ik aensens noch mar 3 dagen te wurkjen en ha wat minder ferantwurdlykheid. It gong te bot. en dat koest ek wol merke, want hoelang bin ik wol net by jim west. No hooplyk komme er oare tiden. Jim earste wike sit er wer op. sterkte fierders hjer en Gods seine tawinske. Freed is it de bedoeling dat wy nei Martin Brand tageane yn Bolsward. Sin oan.
    Leafs H en G

  • 25 Oktober 2015 - 21:38

    Tineke Zoodsma:

    Hallo Gaatse en Anneke,
    Nou de eerste week zit er weer op. Het aftellen kan bijna weer beginnen.
    Hoefde de klok bij jullie niet terug? Hier wel, dus we hadden deze keer een extra uur.
    Mem en ik hebben vanmorgen samen voor de kerkradio gezeten. Jullie kijken er straks echt
    van op hoe goed mem al weer loopt. Ze mag ook al stukken zonder rollator lopen.
    Ben gisteren even bij jullie huis geweest. Kon de deur bijna niet openkrijgen,
    zoveel post en kranten waren er. Kranten meegenomen en de rest ligt gesorteerd op tafel.
    Vrijdagmiddag heb ik weer even in Kollumerzwaag gekeken. Cypie zat mooi op de stoel die
    hij zich direct vanaf het begin heeft toegeëigend. De andere twee zag ik eerst niet. Toen ik ze riep kwamen ze van achteren uit één van de vele mandjes. Zolang ik ze kattensnoepjes gaf,
    waren ze niet bij mij weg te slaan. Van Anneke haar mem kreeg ik nog een lekkere portie zuurkoolstampot mee.
    Vandaag zijn Dick, Wietske, Stefan en Priscilla ook weer thuisgekomen van vakantie.
    Laura was alleen thuisgebleven, lekker rustig voor haar en ook de poezen vonden het fijn.
    Dus vandaag hadden jullie een vrije dag! Anneke schrijft denk ik nog wel hoe jullie die
    hebben ingevuld. Nou de groetjes maar weer van Tineke.

  • 26 Oktober 2015 - 10:39

    Iris:

    Hoi,

    Leuk weer om te lezen hoe het jullie daar vergaat. Het is hier heerlijk rustig herfstweer. Jentje is vrijdag met griep thuis gekomen. Heerlijk ziek in het weekend en dan kan je er maandag weer lekker tegenaan, gna,gna.
    Zaterdag ben ik bij buurjongetjes Jens zijn verjaardag geweest en zondag op de fiets naar Maup en Brechtje op de fiets. Jentje op de elektrische fiets van Ane. Maup was jarig geweest. Erg gezellig en nu weer aan het werk. Ook leuk!
    Groetjes, ook van Jentje

  • 28 Oktober 2015 - 22:42

    Dick -Wietske En De Kinderen:

    Hallo Gaatse en Anneke

    Wij zijn inmiddels ook weer terug van onze vakantie,het was heerlijk in de bossen.
    Laura had haar thuis prima vermaakt,en vond het heerlijk rustig met de poezen.
    Jullie gaan de tweede week alweer in,alweer heel wat gedaan en beleefd las Ik.
    Dat waren andere bruidstaarten als hier denk Ik,ja daar krijg je wel buikpijn van.
    De kinderen zijn weer naar school ,alles gaat hier weer zijn gangetje.
    Vandaag wat mistig,en koud hier.
    Van avond ewen met de meiden naar mem geweest,ze loopt weer als een kievit,ze gaat met
    Sprongen .vooruit.
    Ook de fysio is Niet meer no dig,die zei Ik kan u niks meer leren.
    Mem loopt al zonder rolater,knap he.
    Groetjes: Dick-Wietske en de kinderen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 68496

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: