de helft en andere bezigheden - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu de helft en andere bezigheden - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

de helft en andere bezigheden

28 Oktober 2015 | Slowaakse Republiek, Piešťany

dit is de dag....dat de kuur door de helft is "gezaagd"
dit is tevens ook de dag dat Us Durk 65 zou zijn geworden...
om zeven uur lag ik al in het spiegelbad, de verjaardagen te bedenken die we hier met elkaar hebben gevierd...
de keer dat hij 50 werd en we een overall hebben gevuld met ballonnen en een masker op, en een shirt met 50 er op....
dat de familie hier kwam als verrassing voor zijn neus stond...
en ook al die andere momenten van een lach en zo nu en dan een traan...
deze dingen spoken de hele dag door het hoofd, vandaag meer dan de andere dagen...
dat het orkestje haappy birthday speelde...dat vond ie maar niks...maar wat hebben we er een lol om gehad...en hij niet minder...en de trotse verhalen over zijn kinderen en kleinkinderen....
ondertussen waait de wind van de bergkant op het balkon en staan zo nu en dan de ramen in de kozijnen te rammelen, ondanks het opknappen van de kamers zijn sommige dingen niet erg veranderd...
elke keer als we de wc doorspoelen moeten we er omdenken dat het plastic dopje op de doorspoeler niet aan de vingers blijft kleven...dan ligt ie dus in de pot...en de buurtjes zijn gelukkig weg, want de tv was gisteravond niet te horen...dus zullen ze wel vertrokken zijn.
zo mijn koffie is inmiddels op en mijn mannetje staat op t punt zo weer op kamer te komen na zijn spiegelbadje en massage...

Dobre denja

• 28 Oktober 2015 - 14:27

Alie:

Hoi Anneke
    Lekkere op de helft het aftellen kan beginnen.
    Tja Durk , moeilijke dag.
    Maar denk aan alle leuke dingen, wat hebben we leuke dingen gedaan en dan met zijn allen uit eten ter ere van....
    Groetjes Alie

• 28 Oktober 2015 - 15:33

Elza:

Hoi allemaal, ja de 50e verjaardag van Durk weet ik nog heel goed.
    Nog even en dan was Nel ook jarig.
    En afgelopen zondag alweer een jaar geleden dat Henk zijn zus overleden is.
    Heel dubbel allemaal, zondag ook de 1e verjaardag van Zoë gevierd.
    Hoe lastig kan het allemaal zijn.
    Je hebt zoveel mooie herinneringen.
    Geniet daar van. Groeten ELza.