oh what a night - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu oh what a night - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

oh what a night

29 Oktober 2015 | Slowaakse Republiek, Piešťany

de wind denderde de hele nacht van de bergkant over het balkon... spookte met de stoelen om die op het balkon staan...en rammelde aan de deuren... het had een spannend verhaal kunnen wordne, ware het niet dat het alleen maar vervelend was en me uit de slaap hield...dat kon ik van hubby niet zeggen die er heerlijk van bleek te slapen....
na een paar keer te hebben gezegd dat ik niet kon slapen, en hij geen ene reactie gaf, was het wel duidelijk...dit was alleen mijn probleem, niet de zijne...
oke, duidelijk dus...maar man wat lijkt een nacht dan lang te duren, terwijl er echt geen uren aan toe zijn gevoegd...
duf liep ik vanmorgen om zeven uur door de gangen...niet (uit)geslapen dus
en vanmorgen maar een extra bak koffie naar binnen gegoten aan de ontbijt tafel....
maar toen ik om tien uur uit de modder kwam, dacht ik mijn kans waar te nemen, even slapen...
nee dus...mijn uitgeslapen kerel kwam een bakje doen op kamer...
nou dan ik ook maar een bakje...zo meteen maar weer aan de bak...gymnastiek in het water, dan eten en misschien.....gaat het lukken nog even ...durf het haast niet te zeggen....
de wind is gelukkig wel een stuk rustiger geworden...
zal vanmiddag even kijken of ik de quiltwinkel nog kan vinden... ;)
heb al we een paar fijne pennen kunnen vinden om te tekenen...
en oh ja, voor de "oud kuurders " het eten is smakelijker, maar het menu is als vanouds....
je weet nog wel..."soms valt het mee, soms valt het tegen"... ben zo blij dat ik de "joker"in kan zetten... een bord met kaas...
fijne dag en eet smakelijk allemaal

• 29 Oktober 2015 - 12:44

Elza:

Straks maar even proberen om nog wat te slapen, succes in het quiltwinkeltje ( niet te veel hoor).
    Wat mooi dat je een kaasjoker in kunt zetten.
    Groetjes uit een zeer mistig en nat Harlingen.