alweer oeps - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu alweer oeps - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

alweer oeps

06 November 2015 | Slowaakse Republiek, Piešťany

gister zat ik rustig in het spiegelbad...een dame ging er vroeg uit ...maat o,wee. je zag dat dit niet goed zou gaan ...boem! een doffe klap... dit kon niet goed zijn... roepen om hulp en een paar dames die uit het bad kwamen om te helpen... maar op het geroep kwam het personeel ook aangesneld...
dame weer omhoog getakeld. wat een nare val...ik zie het nog voor me...zwabberend alsof ze zich op de ijsbaan bevond ...
de dame werd afgevoerd naar de rustcabines .
toen ik naar mijn cabine wilde gaan lag er al iemand...hmm raar...dame was in de war ze had geen massage, lag dus verkeerd...nou ja, dan ik toch in een andere , no prob....nou ja , het blijft Slowakije ;) ...Masseuse in de war... mijn cabine was leeg...na wat geroep, kwam ze me op het spoor en kreeg ik de massage...
later liep ik naar de parafango...daar zat de "gevallen" vrouw...ik vroeg haar hoe het met haar ging...
gelukkig geen grote schade een schaafplekje, dat was alles. echt een mazzel.ze vertelde dat ze er uit ging om even naar toilet en dat de vloer er erg glad was en dat ze geen badslippers aan had en uitgleed...
ze had ooit een nieuwe knie gekregen en die was gelukkig niet beschadigd...we hebben nog even gezellig gekletst ..zover dat lukt met mijn beperkte kennis voor de Duitse taal.
vandaag weer om 7.10 weer op de kuur...spiegelbad, zonder massage deze keer. en een vrij rustige deze keer ;).
inmiddels zijn de koffers gepakt , we zijn er klaar voor.
morgen weer vroeg op ...8 uur staat de taxi voor.
oan t moarn...

• 06 November 2015 - 23:43

Grytsje:

Hoi,
    heftig verhaal Anneke.
    Een hele goede terug reis gewenst and welcome home.