Tweede week eerste dag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu Tweede week eerste dag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

Tweede week eerste dag

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2016 | Slowaakse Republiek, Piešťany

De maandag is weer afgekrast op het kuurboekje.
Het eten is weer op en heb er even een bakje koffie bij.
Gistermorgen hebben we gezwommen en daarna hebben we de huldiging van de spelers van de paralimpics gezien die uitkwamen voor Slowakije ... respect. Ook voor de andere paralympiërs....
S middags koffie gedronken in het centrum
Nu beginnen mijn voeten te protesteren van al dat wandelen ... want we leggen hier heel wat metertjes af.
Dus vanavond de beentjes maar even gestrekt en een bakje bij A halen
Morgen staat om 7.00 de eerste kuur weer op programma.
Fijne avond .

  • 24 Oktober 2016 - 20:06

    Rommy:

    Zo je blog al weer gevonden, schoot me ineens te binnen. We hadden het er niet meer over gehad toen ik belde.... De kop is er weer af voor de tweede week! Hier was het vanochtend behoorlijk koud, eigenlijk de hele dag. Maar ja, we gaan richting november. Over november gesproken .....12 november is er weer holy stich in de blokhuispoort. Misschien weer iets voor jou. Ze hebben volgens mij de voorjaarseditie dit jaar overgeslagen maar nu dus wel weer.
    Woensdag ga ik met een vriendin kringlopen naar oosterwolde. Daar is sinds kort een nieuwe winkel geopend van estafette dus ik ben benieuwd. He, veel succes morgen weer en groetjes aan bekenden!

  • 24 Oktober 2016 - 22:03

    Elza:

    Dit heb je weer gehad en nu maar even doorzetten van de week.
    Donderdagmiddag weer quilten in het Station.
    Holy stitch las ik bij Rommy denk dat ik er niet heen ga, heb nog zoveel liggen wat af moet.
    Dus ook koud bij jullie, hier ook lekker fris.
    Groetjes ik ga op bed, heb het gehad voor vandaag.
    Elza.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 68548

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: