vroege vogel - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu vroege vogel - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

vroege vogel

Blijf op de hoogte en volg

16 Oktober 2017 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Morgenochtend al weer een vroeg programma.
Dus voor die tijd ontbijten, betekend om 7 uur ontbijtzaal.
Elaas staan er nog een paar "Tubkes" zoals Durk dat noemde, op het programma...zal ik dit nog wijzigennof maar eerst weer eens proberen....
Het wordt er niet soepeler op , ondanks het kuren , er uit komen is eendrama....zucht...
Nou kan ik er eerst een nachtje over slapen, dat scheelt weer.
En morgen mijn laatse kuur om kwart voor 4 's middags. ?.dan maar niet naar het dorp.
Gelukkig nog genoeg mee genomen om te handwerken of wat te prutsen met pen en papier.
Dus ik vermaak me wel.
Het weer is hier tot nu toe wel prima.
We liggen bergkant, hopenlijk gaat het niet stormen, dan stuiteren de ramen hier in de sponningen.
Fijne avond allemaal. Wij gaan even een bakje doen bij Alie.

  • 16 Oktober 2017 - 22:04

    Alie Groen:

    Tja de eerste week is altijd een lange week.
    Je moet ook weer eventjes in het ritme komen.
    Wanneer de tubkes moeilijk zijn zou ik er iets anders voor vragen.
    Leg het probleem bij de arts.
    "kartastova" haha of roepen ze dat niet meer.
    Wanneer je uitglijd heb jij een probleem.
    Veerl wijsheid en inzicht.
    Voor straks welterusten
    Groetjes Alie

  • 17 Oktober 2017 - 09:54

    Elza:

    Hoop dat vandaag alles goed gegaan is met de tubkes.
    En inderdaad wat Alie hierboven al vertelde, uitglijden moet echt niet.
    Ik weet nog steeds waar mijn stuitje zit.
    Het is hier inmiddels hard gaan waaien. Voor jullie een fijne dag.
    Groetjes ELza.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 68501

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: