de dok opgezocht - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu de dok opgezocht - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

de dok opgezocht

Blijf op de hoogte en volg

17 Oktober 2017 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Toch niet een goed gevoel over de badjes , dus deze omgezet in een andere kuur.
Gelukkig is de rest wel het zelfde gebleven. Vandaag een kuur geha die ik nog niet eerder had, gemengd spiegelbad... na eerst een klacht bij de balie te hebben gedaa dat dit niet was waar ik naar uitzag heb ik het maar eens uit geprobeerd.
Hrt werd nl aangeboden door het reisburo.
Nou het is dus net als naar het zwembad, want ieder heeft badkleding aan...
Maar in het kleedhok stonden een man èn vrouw samen in het grote hok.
Ik heb het kleine kleedhok ingeschoten .
Nu had deze man in het kleedhokje wel een grote handicap.... een zeurzak, zijn vrouw.... ik begreep nl uit het gemopper (de hele gang , van kuuroord naar het hotel) dat se het geen stijl bond, schaamteloos gebeuren en ...de rest heb ik niet op willen wachten. ?.
Oke, ik ben ook geen fan van dit gebeuren en voor mij was het eenmalig maar om daaar zó lang over te zeuren....
Morgen weer een nieuwe dag ...toedels

  • 17 Oktober 2017 - 18:38

    Elza:

    Groot gelijk dat je even naar de dok bent geweest.
    En je bent eigen baas over je doen en laten.
    Gewoon morgen weer met frisse moed een nieuwe dag in.
    Morgen zit de eerste helft van de week er weer op.
    Groetjes Elza.

  • 17 Oktober 2017 - 20:14

    Alie Groen:

    Fijn dat je de tubkuur kon omzetten.
    Wat vreemd een gemengd spiegelbad.
    Weet nog dat Fettjie en ik dat ook eens moesten, omdat er problemen waren aan de vrouwenkant
    Je zweet je te pletter niets aan.
    We kregen wel de slappe lach toen er twee mannen bij in kwamen die geen zwembroek aan hadden maar van de badmeester een rose rokje aan moesten.
    Het leek wel of ze net van balletles kwamen.
    Al was onze tijd toen nog niet om zijn we toch maar uitgestapt.
    Ook eens maar nooit weer.
    Maar ach er zijn ook altijd goede kuurmomenten.
    De krenten maar uit de pap halen en lekker ite.
    Groetjes Alie

  • 18 Oktober 2017 - 09:08

    Ypie:

    Met een zwempak in het spiegelbad lijkt mij akelig hot. Lijkt dus niet regulier. Gelukkig maar

  • 19 Oktober 2017 - 00:02

    Joukje De Vries:

    Nee dat lijkt me ook niets, dan liever alleen met vrouwen en bloot. Het is al zo heet! En waarom?? Is het niet druk genoeg meer of juist te druk?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 68495

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: