op de helft - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu op de helft - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

op de helft

25 Oktober 2017 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Nu zijn we op de helft, voor de kuren van deze dag , als wel voor de hele kuur.
Fijn dat ik nu met Tineke kan appen en even weer wat foto's van de poezen heb kunnen zien.
Gister een eind gelopen naar kaufland, in de buurt van hotel Maj en hotel Piestany. Ook hier zitten nog winkels waar we nog niet eerder waren geweest.
Vanmiddag nog even wat koffie halen hier in het centrum, niet weer zo'n eind lopen als gister, maar het was na een paar dagen regen wel weer fijn om weereen frisse neus te halen.
Heb net weer ee stempel van de dokter gehaald, dus hoef hem nu pas weer voor vertrek te bezoeken .
Gister wat een rare dag gemaakt, zat bij de watergym maar ik had ergo.was gedouched en zou het bad net in werd ik terug geroepen, ik zat dus verkeerd.
Met enige overleg en koppen tellen , werd besloten dat ik het water wel in mocht....
Nabhet zwemmen naar de eetzaal...daar een briefje ingeleverd, verkeerde....heb ik Alie haar eten opgegeten...
Nou deze dag maar wat beter opscherpen..
Groetjes van een bewolkt maar droog piestany.

• 25 Oktober 2017 - 09:24

Elza:

Hoi je hebt inderdaad een beetje gek gedaan met het zwemmen en eten.
    Gelukkig alles weer opgelost.
    Het is hier koud en weer flinke harde wind.
    Ben zelf smoorverkouden geworden.
    Probeer morgen naar het Quiltcafe te komen.
    Dat jullie nog steeds winkels vinden die je nog niet eerder hebt gezien.
    Succes vandaag en groetjes.