Wat beperkt - Reisverslag uit Lietava, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu Wat beperkt - Reisverslag uit Lietava, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

Wat beperkt

Blijf op de hoogte en volg

27 Oktober 2017 | Slowaakse Republiek, Lietava

Nu ik mijn berichtje op de telefoon moet doen, ben ik wat beperkter qu toetsenbord.
Het is nu 11 uur, net een bakje koffie op kamer gemaakt.
Eerst ergo vanmorgen en daarna peloïde ...bewegen met de handen in de warme modder .
Beetje té om dit achter elkaar te doen ... voor mijn handen dan....maar als de modder zó warm is dat je er met de handen niet in kan.... nou ja, dat is beter dan er in ligge en geen kant uit kunnen ...die eer had mijn hub.
Het eerste ging nog wel zei hij, maar toen moest de jongen modder bij halen...die was héét.
Voor de oud kuurders, tegenwoordig wordt het op bed geschept en komt het niet meer uit de slang in de muur... ik weet niet of het voor het personeel beter is...al waren die slangen ook zwaar...
Maar je hoor nu niet meer vragen naar Mozes

  • 27 Oktober 2017 - 11:09

    Elza:

    Beperkt ja ik zal al te denken van oei wat is er gebeurd maar gelukkig niet zelf maar je tabletje.
    Modder vond ik altijd te heet ben wel eens bijna flauw gevallen.
    In Bad Piermont stelt de modder echt niks voor wat zakjes.
    Hoop dat het met je handen wat beter gaat.
    We waren gistermiddag met 8 dames in het quiltcafe, best gezellig.
    Gaat jullie goed en deze week zit er ook al bijna op.
    Gezellig weekend met mooi weer.
    Groetjes.

  • 27 Oktober 2017 - 11:16

    Alie Groen:

    Hallo Anneke.
    Weer terug naar de oude tijd, volgens mij sleepten ze vroeger ook met de modder.
    Slangen zullen wel verstopt zijn of versleten.
    Hoeft het personeel ook niet meer naarr de sportschool.
    Nog èèn week volhouden en dan weer fijn naar de poesen.
    Groetjes Alie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 966
Totaal aantal bezoekers 68546

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: