zit Joukje er al!!! - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu zit Joukje er al!!! - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

zit Joukje er al!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

zal ik even een paar woordejes tikken en zit Us Jouk er al!!,
die was wat uitgeslapener dan ik...
nou ik dacht laat me haar een scherp snoepje geven dan is ze misschien zo weer weg, want de tranen spatten in je ogen, sterk spul he? die ...vicks bleu.
maar daat is Joukje tegen bestand blijk...Maar we hebben even geruild, omdat ik eerder moet kuren.
heb daarstraks ge gymd in het water. gelukkig midner mensen dan de voreige keer... toen zaten er wel 22 vrouwen in.
geen arm meer uitsteken zonder eentje een mep te verkopen was er dus niet bij.
en dat heb ik niet meegekregen van thuis.
hihi
en ik heb een hekel aan meppen, het doet mezelf ook zo zeer.
dan maar op een inelkaar gedoken manier de oefeningen doen... niets waard dus.
maar je moet je wel aanpassen...
Zoals Joukje al schreef( ja ik heb meegelezen)
het regent. het is ook mistig en de berg is bijna niet meer te zien.(waar ik uitzicht op het, want er zijn meerder bergen volgens Joukje)
dus de mannen willen vanmiddag niet naar buiten als het zo door blijft regenen.
Ze zitten de hele dag al in het water en nu willen ze geen drup meer op hun koppie.(ze hebben nogwel een pet)
raren figuren die mannen....
verder geen neis.
oant sjen.
Anneke

  • 24 Oktober 2009 - 10:14

    Elza:

    Hoi Anneke, kom net thuis van het zingen.
    We hebben vanaf 10 uur in Bloemkamp Bolsward gezongen heerlijk.
    Het begint hier nu ook te regenen en het is hier koud.
    Lekker knutselweer, als je nog een ooievaarschaartje tegen komt ergens mag je hem wel voor mij meenemen.
    Goed weekend en jullie zijn bijna op de helft en denk om de klok.
    Ik zie regelmatig op de webcam maar kan jullie niet ontdekken.
    Groeten Elza.

  • 24 Oktober 2009 - 11:45

    Rommy:

    Ja, rare jongens die kuurders! Hou je het er nog een beetje mee uit?? Het was hier gisteren prachtig mooi weer, echt warm, je kon wel buiten zitten zonder een jas, jaaja! Nou, als je dan verder geen neis hebt.....Ik heb ook geen neis dus gezellig middag alvast en maar lekker shoppen! Gaan jullie zondag ook nog een uitje doen?
    Dikke kus en knuffel van mij!
    Hasta la pasta en doubre denja!

  • 24 Oktober 2009 - 14:56

    Iekje:

    Hee Anneke,

    Nou, het is hier ook regenachtig, en vies weer!!
    Verder alles goed met jullie??
    Hier is verder alles goed, we hebben afgelopen donderdag bericht gekregen vanuit Bloemkamp , dat mien mem waarschijnlijk over een week of 4, of 5 , naar huis toe mag. Dus het einde is in zicht!!
    Is het met Gaatse ook goed??
    Jullie zullen je ondanks het weer daar wel een beetje vermaken, denk ik!!
    Anneke en Dorothe wapperen nu ook in de lucht denk ik, op weg naar Amerika!!
    NO juh, jimme krije ek nog de groetnis fan Wybe fansels, en oant de oare kear mar wer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

slowakije 2009

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

we binne der wer

07 November 2009

laatse kuurdag

06 November 2009

goeie moggel

05 November 2009

ben ik nog even

05 November 2009

hoihoi

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 68612

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: