beter geslapen - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu beter geslapen - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

beter geslapen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

04 November 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

afgelopen nacht waaide het dus niet en hebben we heerlijk kunnen slapen. Tot vanmorgen een uur of 6 toen werdt ik wakker en stond er al weer een stevige wind.(die er overigens nog staat.)
Ik heb net groepen gym achter de rug en ben al bij de dokter geweest om mijn brief op te halen waarin staat dat het kuren me o zo goed doet en dat ze aanbevelen om volgend jaar maar weer te komen.nou dat zien we dan wel weer. Eerst maar weer eens naar huis dacht ik zo.
Vanmiddag de rekening halen bij de zuster dan hebben we dat ook weer afgerond.

Vanmorgen al een paar foto's gemaakt van Alie H en Joukje bij kophangen in't water.
het lijkt toch echt een martel werktuig.
maar ieder zijn (of haar meug)
nu mag ik om 10 uur oefenen met mijn hander inde modder.best zwaar vindt ik zelf.Maar dat komt natuurlijk ook omdat mijn handen gevoelig zijn.

zo nu eerst maar even naar de kamer.zien of het kamermeisje geweest is.
dat is wel luxe hoor , zo'n kamermeisje.
het is alleen jammer dat ze zo snel door de kamer moet gaan en geen tijd heeft om de boel eens grondig aan te pakken.
maar de boel is onderbemand ... in alles... het is hier ook een slappe tijd en vele mensen hebben gedaan gekregen. ook in de restaurants.
zelfs in het andere hotel wordt er over geklaagd en daar is het allemaal wel even wat luxer...maar niet altijd beter blijkt wel.
nou groetjes allemaal.
ik kom gauw even kijken of er nog iemand gereageerd heeft.
(dat is altijd er leuk.)
toedeloet (zoals Durk zegt)
Anneke

  • 04 November 2009 - 09:14

    Elza:

    Ja hoor ik moet je nog even bedanken voor de superleuke kaart die ik gistermiddag in de bus kreeg. Het poeske staat hier voor mijn neus te knipogen.
    En gelukkig de dokter weer gehad dan schiet het lekker op.
    Groetjes ELza.

  • 04 November 2009 - 10:00

    Rommy:

    hey anneke,

    ja, het schiet nu lekker op he, dat is altijd zo als je bij de dokter daar bent geweest! Ben je alweer een aan het inpakker, spannend of alles er in past, vaak niet ,haahah. Krijg je een rekening mee, dat wist niet, hopelijk valt het wat mee he. Gisteren zo gelachen. Tobias lag gisteravond even bij me in bed en toe zei hij: volgens mij sneeuwt het. Ik zei: dat kan niet! Tobias: ja, hoor allemaal witte vlokjes op het raam. Ik van bed natuurlijk: ja, blijkt het hele kleine vogelpoep te zijn!!Moet dus nodig aan het poetsen!
    Fijn dat jullie weer lekker geslapen hebben..Gezellige dag nog en liefs van Rommy

  • 04 November 2009 - 14:16

    Matty:

    Dus eigenlijk zijn jullie al een beetje aan het afronden, lekker hoor. En toch fijn dat ze je volgend jaar daar wel weer willen hebben, heb jij je wel super goed gedragen :).
    Kun je dat kamermeisje niet meenemen? Gaan we haar gewoon delen ;).
    He meis, nog even doorzetten en succes met het inpakken.

    liefs,
    Matty

  • 04 November 2009 - 15:04

    Anneke:

    haha, M, dat zou wel wat wezen, maar ik denk niet dat ze mee wil. en waar moet ik haar nu houden, ik heb de koffer al zo vol...hihihi

  • 04 November 2009 - 15:50

    Ma Zoodsma:

    hallo gaatse en anneke
    ik zit hier bij wietske achter de computer
    pa is aan het vergaderen bij de fam damsma
    over de israelavond
    ben ik even met hem mee gereden heb even gewinkeld
    heb een bon bij de blokker gehaald , kunnen we weer met onne en elly met de trein een keer
    het weer is hier regenachtig
    stefan heeft zijn proefzwemmen a gehaald mag 11 nov voor het echie
    groetjes van ons ;allemaal hier

    ps; we zien er allemaal naar uit naar jullie thuiskomst

  • 04 November 2009 - 16:10

    Joeke:

    het is alweer woensdag en dan is het ook zomaar zondag. Het briefje weer gehaald bij de dokter met het jaarlijks weerkerende bericht lees ik.werk moet er blijven toch.aan jou schrijven begrijp ik dat deze 3 weken toch goed zijn geweest.Jammer dat jullie het 3 weken lang met hetzelfde muziekje hebben moeten doen, maar alles is te doen.Fijn dat jullie zometeen weer huiswaarts kunnen keren.
    hou julie haaks en geniet nog even van de kuren. h.gr. van joeke

  • 04 November 2009 - 18:09

    Tineke Z:

    Had gisteren een heel verhaal gestuurd, maar op één of andere manier zag ik later dat het niet geplaatst was.Wenste dat jullie vannacht beter konden slapen maar ik zie dat dat al gebeurd is. Gelukkig maar, want als je niet kunt slapen, is heel vervelend en de volgende dag voel je je ellendig. Zo nu breng ik eerst de container even naar de weg en geef Goldy wat te eten, dan kom ik nog even terug.
    De poezen hebben allemaal al wat gehad. Dat hebben ze mij op hun eigen nadrukkelijke manier al even duidelijk gemaakt dat dat wel eens wat te lang duurt. Mûske doet dat door heel nadrukkelijk in een leeg bakje te likken. Befke komt mij ineens kopjes geven waar ze anders niet zo scheutig mee is.
    Snoopy zit als een standbeeld op de plaats waar ze haar voer verwacht, en volgt mij met haar priemende ogen. Dinky is de ergste, want die maakt er het meeste geluid bij. Een erbarmelijk miauwen, alsof hijin geen tijden eten heeft gehad. Ja Anneke, straks heb jij ook weer allemaal poezeverhalen te vertellen. Over kleintjes die in de gordijnen hangen en zo.
    Groetjes Tineke

  • 04 November 2009 - 20:13

    Tineke Z:

    Daar ben ik weer. Duurde even langer dan ik dacht. Het was vannavond dankstond. Ik voelde mij niet zo goed, maar ik kan het gelukkig ook via de kabel beluisteren. Een fijne bemoedigende preek. Wat een geluk dat jullie vannacht goed geslapen hebben.Volgende keer maar oordopjes mee en misschien is een mp3 speler met "eigen smaak liedjes" een idee. Om niet steeds die zelfde bandjes te horen.
    Wat leuk ik zie dat ma Zoodsma ook een reactie heeft geplaatst. Wie weet komt daar nog eens een computer.
    Nog even dan zijn jullie weer thuis, dat is toch wel weer snel gegaan of voelt het voor jullie niet zo. Zal blij zijn als jullie weer thuis zijn. Groetjes Tineke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

slowakije 2009

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

we binne der wer

07 November 2009

laatse kuurdag

06 November 2009

goeie moggel

05 November 2009

ben ik nog even

05 November 2009

hoihoi

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 624
Totaal aantal bezoekers 68831

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: