dinsdag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu dinsdag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

dinsdag

Blijf op de hoogte en volg

08 Oktober 2013 | Slowaakse Republiek, Piešťany

vanmorgen mocht G lekker vroeg naar electro iets over 6 uur werd hij daar verwacht. nu licht ie in het zwembad want de hele ochtend staat niets meer op het programma en iets tegen 5en heeft hij de laatste kuur.
ik mocht 8.10 een schotse douche,nou daar wordt je wel wakker van, het water zat tenmiste in de oren. daarna nog even watertrappelen bakje warm/koud water afwisselen.
toen op naar de eetschuur.
lekker lang blijven kletsen, iedereen had vanmorgen weinig op het programma... nu liggen de meesten in het zwembad.
Vanmiddag staat er nog groepengym in het wate
(15.30) op het programma,
en om 12.00 spiegelbad em massage.
14.15 Parafango
dus de dag is dan al weer aardig om.
de zon die op de planning stond is helaas niet gekomen en het is buiten fris.
nou , ik zal nog even wat regelen bij de balie.
@ Alie, ik denk ook dat ik dat ga doen, heb het net nog geprobeerd, maar kon haar niet onder het versand brengen wat ik wilde, of zij mag het niet zelf regelen, daar ben ik niet achter. ze hebben hier soms wat andere regels.
nu zal ik me nog even naar de kamer begeven.
fijne dag

  • 08 Oktober 2013 - 10:52

    Wybe En Iekje:

    Hee Anneke,

    Hier in Friesland laat de zon ons vandaag tot nog toe ook in de steek.
    Wat heb jij alweer een druk programma daar.
    Niet eens tijd voor het zwembad zo te lezen.......
    Ik ga nu naar mijn werk, maar ik wilde je eerst even groeten...

    Tot ziens, Iekje

  • 08 Oktober 2013 - 11:36

    Elzaharlingen:

    Jeetje wat moeten jullie vroeg beginnen.
    Het begint hier ook ander weer te worden.
    Vanmiddag quiltcafe in Harlingen.
    Fijne dag vandaag en groetjes

  • 08 Oktober 2013 - 15:27

    Mem En Wietske:

    Hallo Gaatse en Anneke

    Mem is ewen op de fiets naar Franeker,eerst samen boodschappen gehaald bij de poeisz.
    Vanmorgen heeft mem gymastiek gehad,toen heeft Elly koffiegedronken bij mem.
    Mem moet 29 okt de griepsspuit halen,en Elly moet dan voor controle naar het ziekenhuis ze zei tegen mem dan kon ze wel mee en dan ewen te samen te eten (high tea) lgezellig he.
    Dan gaat ze nog ewen met mem de griepsspuit halen
    Mem vond het fijn dat Gaatse gisteravond ewen belde.
    Het zonnetje schijnt hier en het is nog lekker weer .

    Groetjes;Mem en Wietske

  • 09 Oktober 2013 - 12:54

    Rommy:

    Hey G en A,

    Nou, dat klinkt goed. Wel lekker vroeg maar ook relaxt beginnen. He, ik ben jaloers op je spiegelbad met massage. Echt een toppertje. Dat jij de schotse douche hebt verbaast me, ik meende dat die alleen voor de Bechterevjes gereserveerd was. Je hebt er toch wel van genoten volgens mij behalve dan het water in je oor. Hier is het nog wel leuk weer, niet koud , maar er komt wel regen aan. Gisteren vierden we dat T. 16 jaar geleden bij ons kwam, waar blijft de tijd he!
    He, geniet er van en zwem ze. Dikke tut van mij

  • 09 Oktober 2013 - 21:05

    Sylvia:

    he hallo skotten, alles is al weer volop in actie lees ik wel .En ook nog mooi weer. Hier is het nu koud, we hebben de houtkachel al aan.
    j is even met zijn broer bij g en y geweest.Maar dit had je vast al vernomen van het thuisfront.
    Ik zou zeggen der nog mar even plat voor en zet hem op !
    Tut van de schipperkes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

6-10/26-10/2013

here we go again....

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2015

weer een jaar verder

09 November 2014

weer thuis

07 November 2014

sjoep

05 November 2014

laatste loodjes

03 November 2014

laatsete week

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 68580

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: