weer een jaar verder - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu weer een jaar verder - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

weer een jaar verder

19 Oktober 2015 | Slowaakse Republiek, Piešťany

we zijn een jaar verder, en man wat een roerig jaar...
hier zitten we dan ...dit keer zonder Durk...er is een lege plek aan onze tafel...letterlijk. en omdat we met z'n zevenen aan tafel zitten ook duidelijk zichtbaar..
we waren mooi op tijd op schiphol, Sjerk had ons mooi op tijd en veilig op schiphol afgezet waarna we direkt onze koffers af hebben gegeven. dan ben je die ballast maar kwijt.
het is ons samen ook goed gelukt om dit te doen. :) toen door de douane. even de handbagage uit elkaar moeten prutsen, en heus dat is niet een groot probleem, maar het er allemaal weer instampen... dat is weer even prutsen... maar toch gelukt.
toen even de boekenwinkel in gedoken en een pakketje libelle/margriet meegenomen...
er waren ook leuke bladen , maar die zijn thuis ook wel, en aan naaipatronen heb ik hier toch niet veel ;)
toen ik weer naar buiten kwam had Gaatse inmiddels Rixte en Willem getroffen en zijn we samen om koffie gegaan.
bij het verdere verloop zijn we de anderen tegen het lijf gelopen.
inmiddels is alles in kasten gepropt en was er enige verwondering over nieuwe gordijnen en vloerbedekking en een ander meubel....o ja we liggen op 6 dit jaar (604) bergkant. nu maar hopen op een rustige drie weken... geen harde wind ed, want dan wil het hier best wel spoken...dan trillen de ramen en rammelen de deuren...
de helft is nog , voor ze goed en wel aan de koffie op kamer zaten , opgetrommeld om naar de dokter. wij mogen morgen ochtend om half 8.
nu even een bakje doen bij Alie op kamer
fijne avond allemaal.

• 19 Oktober 2015 - 12:48

Elza:

Fijn dat jullie er weer zijn, goede drie weken.
    Ja Durk zullen jullie nog wel vaker gaan missen deze periode.
    Hoop dat alles goed gaat met jullie, groeten aan oud bekenden.
    Succes.
    Groetjes ELza.

• 19 Oktober 2015 - 16:05

Tineke Zoodsma:

Hallo Gaatse en Anneke,
    Gelukkig, jullie zijn weer veilig aan gekomen. En jullie koffers ook begrijp ik.
    Dat Durk er niet meer is, voelen jullie nu des te meer. Dat moet wel moeilijk zijn!
    Hoop dat jullie daar beide een zinvolle tijd hebben.
    Ben zaterdag met mem naar de verjaardag van Hilde geweest. Mijn auto zit wat laag, dus
    ze moest op 2 kussens zitten. Nou net een koningin. Bij Sjerk ben ik bijna in huis gereden.
    Reed bijna nog een klein struikje om ook. Mem in de arm en met één stok , zo
    zijn we binnengekomen. Hé Anneke, er hangen daar nog een heleboel peren.
    Nou de groetjes en tot schrijfs.