7 uur - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu 7 uur - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

7 uur

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

28 Oktober 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

vanmorgen mocht ik om 7 uur al aantreden.
Spiegelbad en massage.
dus een vroegertje vanmorgen.
zat al mooi optijd in de gang voor nr 20 te wachten met het "sloege kopke"
gisteravond vroeg gaan liggen en niet eens naar beneden geweest om koffie oid.
vanmorgen hadden we mooi de zon, maar inmiddels is het bewolkt geworden. de plannen om een stukje te fietsen waren al gesmeed. misschien dat we die dus nog omgooien... als het regen is het niet echt leuk om te fietsen, al waait het eigenlijk niet eens hard.
Het kuren voor vandaag zit er voor Gaatse en mij op, en ook Joukje kan nu even rusten, Durk moet vanmiddag laat nog wat behandelingen.
Elza, het schaartje niet gezien nog, ik heb in Prior gekeken boven bij de handwerkzaak. ze hebben daar wel Anchor garen.en wel andere kleine schaartjes maar geen ooievaar.
ga deze week nog wel eens kijken of ik ze kan vinden, misschien in het quiltwinkeltje,maar die was net dicht toen we er gisteravond langs kwamen.
Iris, we gaan voor twee. kunnen ze elkaar moe maken en smokey met rust laten(hoop ik voor Smook.)
groetjes G en mij.
dank voor de reacties, leuk om te lezen.


  • 28 Oktober 2009 - 12:32

    Rommy:

    He, gezellige avond, hoop jullie nog te bellen!
    liefs van Rommy

  • 28 Oktober 2009 - 12:36

    Elza:

    Hoi Anneke, je hoeft niet alles af te lopen hoor voor dat schaartje.
    En jullie doen dus wel twee poeskes, super kunnen ze mekaar gek maken en smook met rustlaten.
    Heb je nog steeds geen post van mij gekregen?
    Hoop wel dat het nog komt voordat jullie weer thuiskomen.
    Het is hier supermooi weer ik zit even in het zonnetje met wat kerstwerkjes.
    Groetjes aan Gaatze en tot de volgende keer.
    ELza.

  • 28 Oktober 2009 - 15:54

    Tineke Z:

    Hoi Gaatse en Anneke,
    Krijg zoveel verhalen van jullie uit Slowakije, kan bijna niet eens zo snel reageren. Is de computer daar vlakbij?
    Mail jullie nog. Groetjes Tineke.

  • 28 Oktober 2009 - 16:15

    Matty:

    Haha, Tineke heeft helemaal gelijk, is de laptop mee soms????
    Vanavond weer naar Franeker, denk je even aan me??

    liefs,
    Matty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

slowakije 2009

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

we binne der wer

07 November 2009

laatse kuurdag

06 November 2009

goeie moggel

05 November 2009

ben ik nog even

05 November 2009

hoihoi

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 68802

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: