ik swit al wer - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu ik swit al wer - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

ik swit al wer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

31 Oktober 2009 | Slowaakse Republiek, Piešťany

het is al weer zweten hier, ben ent naar de kamer geweest om mijn badpak op te hangen om te drogen.(dus M je snapt ook zaterdags is het gewoon kuren)
vanmorgen eerst in het spiegelbad gelegen. Even zitten lezen op de gang, want om steeds naar je kamer te lopen (zoals we in het andere hotel wel deden) is een takkeeind lopen steeds. Ik heb een boek van Alie G te lezen (ze had op mijn blogje gelezen dat ik door mijn heen boeken was)ik heb nog een "halve" Eva te lezen (had die andere spijtig genoeg al gelezen) en nog wat "studie materiaal" maar daar kan ik de rust niet voor vinden.

over een half uurtje mag ik "spelen in de modder"
of wel hand oefeningen in warme klei.
dat is best wel zwaar als je handen niet doen kunnen wat ze moeten doen. maar ik hoop er later weer profijt van te hebben.. op het moment is het allemaal wat gevoelig door het intensieve oefenen.
polsen en vingers zijn gevoelig (de rest zal ik er maar niet bij zetten wat dan lijkt het op een klaagzang)Maar verder valt het wel mee...
en als laatst voor vandaag 12.20 mag ik me weer opladen bij electro.
misschien dat daar weer wat nieuwe energie uit te putten is.;)

we hebben gister heerlijk gegeten. we moesten alleen wel even op ons tafeltje wachten.sterker nog er moesten eerst wat mensen weggewerkt worden.
Wil had wel gereserveerd, maar het meisje wat het moet noteren was niet erg geintresseerd in de hele handel en heeft dus blijkbaar niets opgeschreven.dus het andere stel werdt verkast en er werdt een tafeltje aangeschoven en gedekt en toen konden we aanschuiven, geen probleem hoor verder .... heel Slowaaks...
Maar we hadden een jong ventje dat bediende en heel best Engels sprak en dat was wel een verfrissende verandering. iets wat sneller werkt en dat je elkaar ook eens goed kan begrijpt en een grapje kan maken. leuk ventje en goed kien, wat wil je nog meer.(hij zal wel gedacht hebben , een stel gekke wijven op stap... en zo was het ook ... we hebben lol gehad en heerlijk gegeten. als moet ik er wel bij vertellen dat we in de begin jaren uit " noodzaak" uit eten gingen, niet dat we niets kregen, maar het was vaak niet erg lekker. (misschien wel beter voor het gewicht)
En G en D hebben bij het Jazz cafe gegeten. ze werdet ook nog getrakteerd op muziek... en het zijn Jazz liefhebbers....maar niet heus, hihi.
maar het weten was super lekker dus dat maakt weer veel goed.
ze waren net een kwartiertje na ons thuis. gisteravond was het erg fris, het was min 1 toen we "thuis " kwamen.
Het was wel moeilijk slapen aan de parkkant bleek, er was een auto alarm wat steeds weer afging. hadden wij dus geen last van.(nouja, zij hadden de eerste week geen last van de wind)
alleen maar hopen dat het niet steeds zo is, dan ben je oplaatst geradbraakt.

groetjes, ik ga weer naar mijn kuur (ik moet wel vroeg die kant op , ik loop niet zo heel snel)
en oant sjen Anneke

  • 31 Oktober 2009 - 10:29

    Elza:

    Ik zal hier ook nog maar even op reageren, hoeveel keer per dag hollen jullie naar de computer??????
    Is wel gezellig hoor steeds post van jullie.
    Heb je nog steeds de post die ik gestuurd heb niet ontvangen?
    Fijn weekend en nog een weekje dan zijn jullie alweer thuis.
    Groeten ELza.

  • 31 Oktober 2009 - 11:01

    De Bakkertjes:

    Hallo, petje af hoor, om het altijd maar weer op te brengen om te kuren terwijl je weet dat je er goed last van kunt hebben. maar thuis heben jullie er hopenlijk baat bij. Nog een week en dan komen jullie alweer thuis. Ik hoop dat jullie een goede terugreis zullen hebben. Ik vind het erg leuk om steeds op de hoogte te worden gehouden van jullie avonturen. Ik probeer van de week nog een paar keer te kijken. Hou de moed er in en tot gauw! Groet, de Bakkertjes

  • 31 Oktober 2009 - 12:27

    :

    hai elza, helaas nog geen post ontvangen...
    maar je weet hoe de slowaakse post kan zijn.....
    dus ik hoop dat het binnen een week binnen is.
    groetjes

  • 31 Oktober 2009 - 13:38

    Matty:

    Alleen het hollen naar de computer is al een super oefening :). Maar leuk hoor om zo goed op de hoogte te blijven. Je hoort mij niet mopperen.
    Ik hoop dat jullie toch een beetje van het weekend kunnen genieten en dan nog de laatste loodjes. Wanneer komen jullie precies terug?

    liefs,
    Matty

  • 31 Oktober 2009 - 14:12

    Tineke Z:

    Zeg Anneke, eten jullie eigenlijk weleens samen, of moeten mannen en vrouwen daar apart eten?
    Is die computerruimte ver van jullie kamer af?
    Je schrijft zo vaak, het is net of hebben jullie een computer op de kamer.Hoe moet ik mij dat voorstellen.Een kamer met een aantal computers? Nog een weekje! Dan kunnen jullie weer lekker naar je eigen huisje met poezen. Groetjes Tineke.

  • 31 Oktober 2009 - 14:51

    Rommy:

    Hey Anneke,

    Ja, van elektro krijg je altijd weer nieuwe energie volgens mij hahaha! je weet het he: de tweede week is het zwaarst! Dus vanaf aan voel je je alleen nog maar beter! Hoera!! Wat gezellig bij de pizzaboer, het zat er meteen vol toen julie kwamen natuurlijk! Volgende week nog even naar Tosca of bestaat die niet meer? He, liefs en groetjes van ons allemaal!

  • 31 Oktober 2009 - 16:29

    Froukje:

    Hallo Anneke,

    Lang niets van me laten horen , maar hier ben ik weer.
    Ik heb je vandaag gemist,vandaar.
    Wij hadden vandaag onze zaterdagschool weer . Het ging vandaag over genezing van geest,ziel en lichaam, em aangezien ik nog wel eens zielig ben is daar best wel wat uit te halen.
    Maar goed het was weer bijzonder maar dat weet je.
    Jullie zitten nog volop te kuren lees ik, met daarnaast ook lekker eten,kijk dat is dan wel weer wat anders.
    Nog een weekje hoorde ik van je schoonouders, dus het schiet op.
    Meid zet hem op dat laatste stuk en de groetne aan Gaatse.

    Liefs en ook voor jou een stuk zegen van de school!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

slowakije 2009

Recente Reisverslagen:

08 November 2009

we binne der wer

07 November 2009

laatse kuurdag

06 November 2009

goeie moggel

05 November 2009

ben ik nog even

05 November 2009

hoihoi

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 68820

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: