gearriveerd - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu gearriveerd - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

gearriveerd

Blijf op de hoogte en volg

06 Oktober 2013 | Slowaakse Republiek, Piešťany

We zijn er weer,
een voorspoedige reis dit keer. het inchecken is ook nog nooit zo snel gelukt als dit jaar.
bijzonder te zien wat jaren geleden niet wilde lukken, dit jaar zo vlotjes gaat. de afspraak bij de dokter staat al om 12.35, dus ben benieuwd naar het programma voor dit jaar. Heb al wel een paar dingen die ik graag anders wil dan vorig jaar, zal eens zien of het gaat lukken.
morgenochten kan ik mooi zwemmen, hoop dat het weer een beetje mee werkt, zodat ik mooi buiten kan zwemmen.
Voor de insiders, de meesten liggen op 4 dus het is soms vrij druk op de gang.
Bij binnenkomst is het alsop we niet weg zijn geweest, de 60erjaren meubeltjes staan nog steeds te pronken alleen staat er tegewoordig een Flatscreen tv in...LOL
We liggen even uitgestrekt op kamer, en nee voor wie denkt dat we internet op kamer hebben...zal zometeen even proberen wat knip en plak werk te verrichten....zodat ik niet zo lang in de hal hoef te zitten.
de meesten willen even door de gangen van het kuuroord om te kijken wat er veranderd is En we hebben iemand in de groep die veer het eerst is. zo kan ze een beetje bekijken waar ze morgen moet zijn.
fijne avond...
groetjes
inmiddels zitten we aan de thee ( ik dan) en probeer dit te posten in het restaurant beneden in het hotel.
met de" gezellige muziek op de achtergrond ".

  • 06 Oktober 2013 - 21:29

    Elzaharlingen:

    Hoi hoi, mooi dat jullie er zo vlot zijn.
    En ook al zo snel naar de arts, lekker zwemmen morgen ik zou zo met je mee willen.
    Rustig aan en goed beginnen.
    Een nieuwe hoe is het mogelijk.
    Groetjes en zet hem op, ook groeten aan Gaatze .

  • 06 Oktober 2013 - 21:53

    Iekje En Wybe:

    Hoi Gaatse en Anneke,

    Mooi dat jullie "te plak "zijn.
    Ja, zoals je al schreef, het is net of je nooit weg bent geweest. Geniet buiten het kuren er toch lekker van.
    Is het daar ook mooi weer?
    Ik hoor jullie nog wel even...en we gaan jullie natuurlijk volgen..

    Groetnis fan Wybe en Iekje

  • 07 Oktober 2013 - 12:31

    Rommy:

    Hey,

    Ja, het is of ik er weer bij ben!! Ik zie het zo voor me, de oude meubeltjes, het inchecken, naar de dokter en ga zo maar door. Ik zie je al zitten op de gang voor de deur bij de dokter. Hopelijk tref je het een beetje en luistert hij of zij ook wat naar jouw wensen. Hier is het prachtig weer, ik hoop bij jullie ook. Misschien kun je nog wel even op een ligbedje genieten van de zon. Jammer dat je geen internet op de kamer hebt, heb je wel je eigen laptop mee?? Groetjes aan iedereen tot mails!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

6-10/26-10/2013

here we go again....

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2015

weer een jaar verder

09 November 2014

weer thuis

07 November 2014

sjoep

05 November 2014

laatste loodjes

03 November 2014

laatsete week

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 68795

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: