zaterdag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu zaterdag - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

zaterdag

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2013 | Slowaakse Republiek, Piešťany

na het stormige weer van een paar dagen geleden en de regenbuien van gisteren , is het een verademing weer lekker op het balkon te kunnen zitten om dit te tikken.
Mooi offline, want we hebben geen wifi op kamer, maar wel met de laatste zonnestralen van vandaag.
het hoesten en proesten is weer begonnen, las laatst ook op mijn eigen bericht dat ik dat vorig jaar ook had.
De heren zijn weer samen op pad en ik heb even lekker liggen lezen. Wel eerst de badkamer gedweild.... ( ja we hebben een kamermeisje, maar kon het niet laten liggen voor haar) Ik wilde een beker drinken maken en had net water gekookt, dat goet ik in mijn ( pastik) beker en die barst spontaan uit elkaar....man wat een bende. maar dat is inmiddels weer aan de kant.
nare kriebelhoest die erg vast it. Heb ik er verkeerd aan gedaan om het raam open te laten gister middag? of zou ik het van iemand over hebben gekregen...Ik denk het eerste, maar eigenlijk maakt het ook niet uit...moet het weer kwijt ien te raken. Man, wat is dat hoesten vermoeien.
Heb net even lekker gedouched en ruik nu tenminste niet meer naar het spiegelbad. ( of niet meer zo erg ;) )
het blijft een "geknoffe"l on in het bad te douchen.
zo het wordt inmiddels te koud om buiten te zitten, net nog even gezellig gebabbeld met de buurvrouw en zometeen dan maar naar beneden.
O ja, gister naar de nachtbar geweest, die tegenwoordig Retrobar heet. goed bedacht om niet de bar te veranderen maar gewoon het de naam Retro te geven, zelfde oude stoelen er in te houden en niets aan de muziek te veranderen dus gewoon de Rivers van Babylon te zingen en je hebt bijna het idee dat de boel hot is....LOL, o, ja, wel een nieuw behang...het motiefje met de "chineese koppen" wat mijn moeder ooit ook in de kamer had is wel verdwenen ( nou hadden ze dat ook kunnen laten zitten, want dat was zeker retro)
Morgen een vrije dag, nog maar even kijken wat we gaan doen. er is bij mooi weer misschien even een wandeling maken....iig uitslapen ;)
groetjes

  • 12 Oktober 2013 - 20:12

    Klaske:

    Mar lekker geniete fan dyn frije dei moarn!!
    Ik ha hjoed in leerzame en inspirerende dei hân, jammer dast er net by koest wêze....
    Of miskien wol goed, man oh man ik mei wol 200 ier âld wurde safolle ideeën bin er wer by kaam.
    Noflik wykein en groeten oan Gaatse.

    Groetsjes Klaske

  • 13 Oktober 2013 - 11:49

    Rommy:

    Hey grappig om te lezen van de nachtbar. Een goedkope manier van restylen.... Geniet van je vrije dag en hopelijk ben je morgen weer wat opgeknapt. Maar flink aan de vitamine C misschien.
    Fijne dag nog, liefs rommy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

6-10/26-10/2013

here we go again....

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2015

weer een jaar verder

09 November 2014

weer thuis

07 November 2014

sjoep

05 November 2014

laatste loodjes

03 November 2014

laatsete week

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 68831

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: