even niet de hort op - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu even niet de hort op - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

even niet de hort op

Blijf op de hoogte en volg

30 Oktober 2014 | Slowaakse Republiek, Piešťany

vandaag even niet naar het centrum, maar weer even met het netbookje in de hal van het hotel...even marktplaats op voor een zwart katje te sneupen. niet in de in de buurt natuurlijk en ook de zwarte zijn niet echt makkelijk te vinden...
Net even een praatje met een Duitse meneer gehad, die we hier ook al jaren treffen, hij had net een paar dagen hier in het ziekenhuis gelegen het ging een stuk beter met hem, nu hij weer hier in het hotel was. de reken van het ziekenhuis viel vies tegen, was het de ene dag nog 100 euro, was het een dag later ( na omgezet naar Duits, ) 800 meer...nou toppie dan...en mocht je hier in de ambu naar het ziekenhuis gebracht geworden vergeet dan niet een paar rol wc papier mee te nemen , dat zit niet bij de rekening in...nog bij de service van het ziekenhuis. :(
de temperatuur is hier een mooi stuk gedaald, we zitten om het vriespunt de laatse nachten...dus is het van het centrum naar het hotel een stuk frisser om lopen.
Er komt nu een dame naast me zitten die ook wil internetten op haar foon, maar de batterij is leeg, dus stoel verschuiven om bij het stopcontact te kunnen en te internetten, erg lastig, niet handig en geen gezicht ;)
maar goed , ze moet haar best er maar mee doen.
ondertussen is er overal muziek tegenwoordig, of je wild of niet op de kuur, in de rusthokjes, op de gangen bij de watergym, nog nt niet in het speigelbad, maar voor de rest is dus nergens!!! rust meer te vinden....Jammer.
Zijn ook met het zwembad hier bezig, dus even een paar dagen niet zwemmen voor G. ik heb elke dag watergym, dus heb niet altijd meer zin om daarna nog weer naar het zwembad te gaan...
vanmorgen was ik om 7 uur weer op de kuur. endo en daarna gym in het water, spiegelbad en daarna nog naar parafango. dat heb ik geprobeerd om voor het eten te krijgen, en dat is gelukt, dus kon ik na het eten lekker rustig rusten, heb lekkker liggen lezen...boel uit, maarer staan nog meer op de ereader....
morgen nog maar weer een paar steken opzetten voor het achterpand voor de trui waar ik mee bezig ben
de sjaal die ikk mee had om af te maken, die is afgemaakt. dus kan naar de gene waar ik em voor heb gemaakt. en morgen maar even een paar malletjes maken, te lang niet met lapjes gespeeld..wordt echt weer tijd.
nog de koffie is op, zal nog even mijn mail doornemen en dan nog even een bakje koffie op kamer maken. groeten aan allen , van allen...e n we hebben vanavond nog een mini concert van de dochter van R die viool speelt. dus daar zitten we allemaal omheen vanavond, in de hal.
wordt hier koud, met buitendeur steeds open en dicht ... see you

  • 30 Oktober 2014 - 18:22

    Tineke Zoodsma:

    Hallo Gaatse en Anneke,
    Las net in jullie verslag dat jullie al op "zwarte poesje jacht" zijn. Ben gisteren even op bezoek geweest
    bij "Dier onder dak". Op dat moment zaten er 5 zwarte poesjes. Kitty de grootste van het stel zou ik niet nemen, want ik ben bang (zij ook) dat dat nooit een schootpoes wordt. Ze is erg bang en je kunt haar bijna niet eens aaien. Verder zijn er nog drie kleine zwarte katertjes. Deze staan nog niet allemaal op de site. Ze hebben niesziekte gehad, maar beginnen al aardig op te knappen. Ze heten Willem, Sjimmie en Sven. Dat maakt natuurlijk niet uit, bij jullie wordt het toch Moarke 1, moarke 2 en Moarke 3. (Grapje) En dan is er nog een leuk zwart poesje die heet Ciska. Een heel lief speels poesje, die helemaal niet bang is. Nee zelfs een beetje op het brutale af. Ik weet niet hoe oud ze precies zijn, maar het zijn allemaal nog mooie jonge beestjes. Morgen ga ik er weer naar toe.
    Jullie zijn nu over de helft, als jullie thuiskomen, kun je wel bij "Dier onder Dak " komen kijken. Zoveel zwarte poesjes hebben we geloof ik nog nooit gehad. Tot zover het "zwarte poesje verhaal".
    Dat lijkt mij vervelend als je bijna nergens rustig kunt zitten, zonder de muziek te horen. Als jullie op je eigen kamer zitten, horen jullie het dan ook?
    Nu stop ik maar weer, moet me klaarmaken voor de Bouwstenen Bijbel School.
    Nou de groetjes van Tineke

  • 30 Oktober 2014 - 18:30

    Tineke Zoodsma:

    Hallo Gaatse en Anneke,
    Net keek ik even op de site van "Dier onder Dak". En ja Sven, Sjimmie en Willem staan er nu wel op.
    Ciska nog niet.
    Groetjes Tineke

  • 30 Oktober 2014 - 18:38

    Tineke Zoodsma:

    Hoi,
    Daar ben ik nog een keer. Ik keek net ook nog even op Facebook van "Dier onder dak", daar zeggen ze
    dat ze 7 zwarte katten hebben. (Ik ga morgen direct kijken waar die zitten) Zwarte katten schijnen niet zo gewild te zijn. Ze hebben een soort Haloween-speciaal gemaakt om te zwarte katten te promoten.
    Nu stop ik echt.
    Groetjes Tineke.

  • 30 Oktober 2014 - 19:48

    Elzaharlingen:

    Komt vast wel goed met het gezoek naar een zwart katje.
    Nog even doorzetten en dan hebben jullie alles weer gehad.
    Wel jammer dat er nergens meer een rustig plekje is.
    Veel succes met de malletjes en de lapjes.
    Fijn dat je de sjaal klaar hebt en ook nog met een trui aan de gang bent.
    Wij krijgen morgen nog een heel zware dag.
    Groeten aan je mannetje en de rest Elza.

  • 02 November 2014 - 13:40

    Anneke Rozema:

    Hoi Anneke,
    Leuk om jullie kuur bevindingen
    zo te volgen! Erg leuk geschreven ga zo door!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

6-10/26-10/2013

here we go again....

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2015

weer een jaar verder

09 November 2014

weer thuis

07 November 2014

sjoep

05 November 2014

laatste loodjes

03 November 2014

laatsete week

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 68622

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: