het laatse verhaal uit Slowakije - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu het laatse verhaal uit Slowakije - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

het laatse verhaal uit Slowakije

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 November 2008 | Slowaakse Republiek, Piešťany

hallo allemaal,
Hier de laatse lettera uit het "vvv kantoor" uit slowakije.
Volgens AlieG zijn we gespot op de camera van een site van Piestany, helaas kan ik jullie niet vertellen welke dat kan zijn, maar misschien dat Alie dit leest en het kan toevoegen.
Dan hebben jullie een idee van het stadje zelf. (we gaan heus niet steeds een camera opzoeken , zodat jullie ons kunnen bewonderen.)
Ten eerste weet niet waar de camera staat en ten tweede is dat erg vermoeiend en ook daar is geen koffie te vinden.
eergister zijn Joukje en G te fietsen geweest. was erg leuk volgens hen.
maar eergister heb ik met Joukje de trip naar Prior gedaan, tevoet wel verstaan.
was toch wel bijna een uurtje wandelen heen (en natuurlijk weer terug)
Volgens Joukje een 3 km , maar ik denk wel net iets verder.
Ik heb daar een quiltwinkeltje ontdekt
Ik happy, maar het was op de terug weg te donker om er nog heen. dus het ik gister de trip alleen ondernomen (jouk en G fietsten en Durk ging koesen na zijn gekocht! spiegelbadje)
dus ik alleen op pad. maar het is en blijft een hele tippel, al s je nu alleen gaat od met zijn tweetjes bent.
maar ik heb er leuke lapjes gekocht (en ja ik heb ook al heel veel, maar nooit te veel ;) )
dus ik happy weer terug, maar het is erg vermoeielnd.
dus heb niet eens een bakje koffie gehaald maar ben weer terug gegaan naar het hotel en heb dara op kamer wat gedronken en ben uitgeteld op bed geploft.
Vanmorgen weer leuk in de modder gespeeld.
Het is en blijft een vreemd gevoel met de modder te kliederen in zo'n bakkje.en het is noig knap zwaar ook..
Misschien thuis deeg gaan kneden met de handen ipv de machiene.(hier doet het me iets aan denken).
Maar de bakjes zijn zo klein dat de oefeningen die je er wordt geacht in te doen , niet echt mogelijk zijn. de ruimte is te beperkt en de bakkjes te hoog.
ook de schotse douche die dit jaar op het programma stond (mijn eerste X n al die jaren, en tevens de laatse)
was gister voor de laatse x.Ik heb er misschien wel rare ideeen over maar ik voel me net voor een vuurpeleton gezet. weet alleen dat de straal hard en ;ijnlijk is en dat het noffelik is als het over is (nou dat is met een pak op je donder ook)
dus die wordt bij een eventuele volgende kuur geschrapt.
Maar kan nu wel zeggen dat ik het in iedergeval heb geprobeerd.
modder is morgen voor het laatst.
Maar ik begin met een groepen gym in het water.
Het zou fijn zijn dat er wat minder mensen in het bad staan/stonden. 17 personen is toegestaan, maar met een beetje armzwaaioefening mep je zo een Duitse dame onderuit. (en die prottelje nog al, al moet je de Israeliers ook niet weg poetsen)
(sorry voor het weglaten van bepaalde lettertekens, maar die kan ik niet vinden, ben al blij dat de z en de Y op de goed plaats staan)
Maar goed, kuren dus.
Heb de brief van de dokter al weer binnen, ik mag terug komen... (dat is ok nooit anders geweest) maar dit jaar tikte de dokter em waar ik bij stond. meestal is de brief al kant en klaar en kan ik em zo ophalen.
nou ja, het zit er al weer bijna op voor vandaag. Vanavond nog even zwemmen. zou vanmorgen gaan maar heb met joukje een bakje gedronken op het balkon (hihi, elk op ons eigen balkon.)
we moesten ons wel behelpen met de buro stoelen.. ze hebben de tuistoelen deze week weg gehaald.
jammer, maar begrijpelijk.
Ik had nog een vraag van Alie over de bedden....Ik heb geen idee hoe die bedden verleden jaar sliepen, ik had namelijk een andere kamer dan jullie.
Dus kan het niet vergelijken.
Maar ik heb een matras van de 6e verdieping gehaald en die ligt op mijn bed. G had al een matrasje en de eerste weken was ik zo moe dat het niet uitmaakte hoe het bed sliep... maar heb twee dagen geleden een matrasje bij iemand gehaald die em over had.dus ik slaap weer redelijk ok.(als die dove buurman de tv tenminste uit doet) .
Nou allemaal ik ga de pinautomaat nog even plunderen , want dat tipgeld vliegt de beurs uit (ja dar wordt hier erg op prijs gesteld dankzij de lage lonen met erg lange werkdagen)
dus groetjes en tot binnekort op de Fryske grun.
Doubre denja

  • 06 November 2008 - 16:09

    Elza:

    Gelukkig dit hebben jullie weer bijna gehad.
    Veel sterkte met de lange tocht die jullie nog moeten maken.
    Groeten ELza.

  • 06 November 2008 - 16:24

    Alie:

    Hallo Anneke om op de kamer terug te komen, volgens Joukje hebben jullie kamer 512. in 2007 hadden Roelof en ik deze kamer en we konden toe niet goed in slaap komen, door de bulten en kuilen in het bed.
    De mensen die een kijkje willen nemen in Piestany gaan als volgt aan de slag, even googelen je typt gewoon Piestany in en dan krijg je de keuze uit verschillende sites je klikt dan Spa Piestany Slowakia-welness and Health center, spa resort aan en dan zie je op de sites de webcam en verschillende filmpjes waarmee je een kijkje kunt nemen in de hotels en bij de kuren,veel succes.
    Anneke en de rest een goede thuisreis gewenst, groetjes Alie

  • 06 November 2008 - 17:51

    Tineke:

    Hoi Gaatse en Anneke,
    Ging voor jullie de tijd ook zo snel. Ik hoop het. Dus voor je het weet zijn jullie weer thuis. Gelukkig, want er gaat natuurlijk niets boven thuis.
    Zo te horen zijn jullie weer een paar weken gemarteld, maar ik hoop dat het geholpen heeft.
    Hoor van pa en ma nog wel wanneer jullie precies thuis komen.
    Groetjes van tineke en ik hoop tot snel ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2009

de voorbereidingen zijn weer in gang gezet

09 November 2008

wer thùs

06 November 2008

het laatse verhaal uit Slowakije

03 November 2008

al weer warm

30 Oktober 2008

minder dan een week

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 68580

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: