minder dan een week - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu minder dan een week - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

minder dan een week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

30 Oktober 2008 | Slowaakse Republiek, Piešťany

we zijn inmiddels over de helft.
het is leuk dat iedereen zo mee leeft. we beginnen nu mentaal een beetje intekakken. Maar we gaan het laatset stukje er nog even tegen aan.
Gister voor het eerst regen , jeje, en het waait hier knap.
maw. wie aan de bergkant kigt slaapt nit of erg slecht(gelukkig liggen wij parkkant)
Maar de wind jankt op het hotel en bulderd op de ramen.Anja ligt op de hoek en daar gaat het helemaal mal. die was wel 38 X wakker geweest die nacht.
dus knap beroerd geslapen, als je dan nog van slapen kunt spreken.
we zitten hier weer op zijn slowaaks te tikken hoge tafel , lage stoel. je zit een breuk en kan het toetsenbord niet zien.
Vandaag was het wonderbaarlijk weer 20 graden. Joukje heeft op het blkon gezeten vanmiddag (ja soryy, ik heb weer liggen maffen)Moets vanmorgen vroeg in het speigelbad zijn en heb darna een massage gehad.Even met de masseuse gepraat , er waren vele nieuwe lui binnegekomen en maadag had ze een dag van 15 uren gedraaid. ook waren er veel colegaatjes ziek , dus heb maar wat extra fooi gegeven. volgens mij zijn deze mensen afgedraaid als ze een jaar of 50 zijn. Al moet ik wel zeggen dat de massages niet meer zo uitgebreid zijn als in de eerste jaren. men krijgt nu alleen de opdracht van de dokter om armen of benen on wat dan ook maar nodig is te masseren.
nou dan is het nog knapt uitgebreid als je het met Nederland vergelijkt volgens de eesten (maar dat kan ik niet bevestigen want ik heb nooit massage in Nederland.
nu zal ik nog even dde berichten lezen groetjes en tot gauw. A

  • 30 Oktober 2008 - 15:34

    Elza:

    Hoi Anneke en Gaatze natuurlijk ook.
    Het heeft hier een beetje gevroren onze boerenkool had vanmorgen een mooi wit laagje.
    Vanmiddag computercursus gegeven bij de Ambo, ben nu bekaf.
    En vanavond zingen en repeteren voor het concours van 15 november.
    Hartstikke moeilijk met pasjes en de heleboel moet ook uit het hoofd.
    Nog even doorzetten en dan kun je weer aftellen.
    Heb van je buuf (de andere Anneke) nog niets gehoord. Gaat het slecht met haar man???
    Ik heb je email ook doorgegeven aan Joke en die is nu ook aan het meelezen.
    Groeten aan allemaal Elza.

  • 30 Oktober 2008 - 18:13

    Alie:

    Hoi is de wind al gaan liggen, jammer dat de massages wat minder worden, ik vond dat vorig jaar ook al, ook daar wordt tijd geld.
    Ik hoop dat het verder wel goed gaat, nog even op de tanden bijten en dan de laatste week.
    Groetjes Alie

  • 30 Oktober 2008 - 18:42

    Tineke:

    Hoi Gaatse en Anneke,
    Ja heerlijk gevoel zeker om al weer over de helft te zijn. Bij ons was er geen harde wind, maar wel echte kou.
    Was gisteravond om een uur of negen nog even in school en toen ik terug kwam was mijn achterraam al bevroren.
    Vanmorgen alles wit en vrij koud.
    Heb voor het eerst mijn winterjas weer opgezocht.Ben gister even met Dinky naar de dierenarts geweest. Hij is niet ziek hoor, maar even urine en gewicht controleren. Urine was prima (geen blaasgruis) maar gewicht was niet goed. Vorige keer woog hij eerst 6 en daarna (na een streng dieet van 50 gram per dag) 5.8.Dus dat ging de goede kant op. Nou gister woog hij 6.13. Ik doe nu weer "brokje-gooi-trap therapy". Nee ik zal niet teveel poezenverhalen houden maar over een tijdje zien jullie jullie lievelingetjes weer.
    Zie dat jullie al steeds meer reacties krijgen , dat is leuk. Zo nu ga ik eerst mijn haar wassen.
    Op school zijn weer luizen gesignaleerd, dus even kijken of ik ook extra "huisdieren" heb.
    Nou de groetjes van Tineke

  • 30 Oktober 2008 - 20:42

    Matty:

    Hihi, is toch heerlijk, die harde wind, slaapt het heeeeeeerlijk.
    Net naar het dorpshuis geweest, alles weer klaar zetten voor de bazar van morgen. Zo blijven we mooi bezig :).
    Fijn dat jullie over de helft zijn, kan het aftellen beginnen. Veel succes, hou de moed er in en slaap lekker.

    liefs,
    Matty

  • 30 Oktober 2008 - 20:52

    Rommy:

    He zoodjes,

    Jullie worden daar maar lekker verwend met al die massages, ik heb best heimwee hoor als ik dat zo lees....
    Het is hier vet koud, dus de duitsers maar weer opgezocht, dat is dan toch wel lekker!!Was durk blij met zijn spiegelbadje en was het gezellig? He, dikke tut voor iedereen en liefs van Rommy en de rest

  • 03 November 2008 - 14:23

    Wil:

    nu kan het aftellen beginnen. Hopelijk heeft de kuur weer goed aangeslagen en heeft de rust jullie goed gedaan.
    Als ik het lees van de lekkere baden en massages ben ik stiekum toch een beetje jaloers, maar wie weet ben ik volgend jaar wel van de partij.
    Goeie reis naar huis en nog maar even lekker genieten de laatste paar dagen.
    groeten aan gaatze

    liefs en een dikke tuut.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2009

de voorbereidingen zijn weer in gang gezet

09 November 2008

wer thùs

06 November 2008

het laatse verhaal uit Slowakije

03 November 2008

al weer warm

30 Oktober 2008

minder dan een week

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 68787

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: