voorbereiding - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

03 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

de voorbereidingen zijn al weer in volle gang.
papieren klaar maken, medicatie bijbestellen en bedenken wat er allemaal mee moet.
het poezenverblijf regelen op hun logeerverblijf. Bedenken hoe ze te vervoeren, al is dat laatste door Smokey iets makkelijker geworden misschien. En nu hoeft ze niet meer mee in de auto, wat al niet haar favoriete bezigheid was.(maar wat is het verdraaid kaal zonder haar)
en het dubben welke kleren mee moeten is door het weer nog sterker geworden, al wordt het weer daar nu ook al minder.
maar goed, het balletje rolt, dat was wat ik even kwijt wou. (en ik probeer weer even uit te vogelen hoe dit allemaal werkt)
groetjes Anneke

  • 03 Oktober 2011 - 09:08

    Elza:

    Hoi Anneke veel succes met het bedenken en pakken van al je spullen.
    Je weet ruimte over houden hoor voor als je weer wat mee terug naar huis meeneemt.
    Als je weet op welke kamer en welk hotel jullie zitten laat het me even weten. Ik ga jullie in ieder geval weer volgen. Sterkte met alles.
    Groetjes Elza.

  • 03 Oktober 2011 - 11:09

    Alie:

    Ja het komt al dichter bij, ik had ook graag mee gegaan, maar ja ik was aan het plussen en minnen en kwam dit jaar toch in de min uit, al schreeuwd mijn lichaam om een flinke modderkuur,masage etc.
    Ik wens jullie veel kuur"plezier" in de hoop dat het weer helpt, zie nu al uit naar de verhalen van die kant
    groetjes Alie

  • 03 Oktober 2011 - 12:03

    Rommy:

    hey Anneke,

    Ik heb je gevonden! Heel veel succes met inpakken, regelen en de laatste dingetjes doen. Groetjes aan alle bekenden en maak er wat van!
    o ja, neem je ook even wat voordelig borduurgaren voor me mee, als er nog plaats is in de koffer?
    liefs van Rommy

  • 03 Oktober 2011 - 16:45

    Tineke Zoodsma:

    Hoi Gaatse en Anneke,
    Ja ik kan me voorstellen dat het kaal is zonder Smokey. Maar gelukkig dat ze nu niet meer mee hoeft in de auto.
    Mijn poezen zijn er ook niet dol op.
    Jessy wel, die springt er zo in. Op naar een nieuw avontuur.
    Ik wens jullie veel succes bij het inpakken. Lijkt me heel lastig. Ja wat voor weer is het daar. Je moet altijd op kou en warmte rekenen.
    Nou sterkte er mee, zal blij zijn dat jullie weer thuis zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Piešťany

Slowakije 2011

kuurreis naar Piëstanie

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2011

goede morgen allemaal

29 Oktober 2011

laatste letters

28 Oktober 2011

weg

27 Oktober 2011

laatse loodjes

26 Oktober 2011

goeie middag

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 68594

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 07 November 2015

slowakije again

06 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

6-10/26-10/2013

07 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

reisverslag

09 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Slowakije 2011

18 Oktober 2009 - 08 November 2009

slowakije 2009

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: