weg - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu weg - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

weg

Door: webmaster

28 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

de koffers worden al ingepakt, de kuurkleren liggen er al in. de meeste andere kleren ook al.;)
we zijn wel klaar voor vertrek, nou ja , de meesten van ons dan, he? er zijn nog een paar die morgen nog kuren hebben. Ik zelf had nu nog parafine kunnen hebben maar ik heb gevraagd of er tussendoor een plekje vrij was, dus dat heb ik al gedaan.
Vanmorgen de laatste spiegelbad met massage gehad en ook de laatste groepengym in het water. de volgende groepengym zal weer thuis zijn met onze eigen gezellige groep. Marlies brengt het ook veel leuker dan de het monotone " eras, dwa,....ein, zwei, one two."
maar goed ze doet het wel voor en dan kom je ook al een heel eind.
Nu hebben de meesten ingecheckt via de computer, dan zijn we morgen weer sneller aan de door het inchecken heen.
Dus ik ga de laatste dingen nog in de koffer doen en misschien lukt het vandaag nog om nieuwe batterijen in mijn horloges te plaatsen. (drie weken de tijd gehad en nog niet gelukt ;(
De wind is weer aan gaan wakkeren dus het is weer wat rumoeriger.
G is zijn laatste kuurtjes aan het doen en ook J dwaald nog door de gangen.
Dit was het gebeuren in Slowakije voor dit jaar, hartelijk dank voor de berichtjes, de lieve post die we hier kregen en de telefoontjes.
fijn en dank ook namens G.
dobre denja, prednie djen!
en tot heel gauw weer.Anneke

• 28 Oktober 2011 - 11:20

Klaske:

Goeie reis!!!!!
    Groetsjes Klaske

• 28 Oktober 2011 - 11:22

Wybe En Iekje:

Hee anneke,

Wij winskje jimme in goeie werom reis ta, en we skilje oare wike gau wer ris efkes,

Groetnis, Wybe en Iekje

• 28 Oktober 2011 - 11:26

Elza:

Het is hier nog niet van dat mooie weer. Piet beloofde heel wat.
    Lekker slapen vannacht en goeie reis.
    Morgen fijn weer in je eigen huisje.
    Groetjes ELza.

• 28 Oktober 2011 - 11:45

Alie:

Zo het zit er weer op, zie je wel het gaat vanzelf voorbij.
    Nog een nachtje in de harde wind en dan maar hopen dat die er morgen niet meer is en dat jullie een rustige thuisreis hebben.
    Groetje uit Wolvega

• 28 Oktober 2011 - 12:11

Tineke Z.:

Dan is het eindelijk zover, nog één nachtje slapen...Eindelijk de poesjes weer zien. Ik durf nu weer over poesjes te praten, anders kregen jullie misschien teveel heimwee naar Moary en Sieppy. Jessy is inmiddels al aardig gegroeid, die herkennen jullie bijna niet meer. Nou de groetjes en een heel goede reis toegewenst!!

• 28 Oktober 2011 - 12:59

Durk:

Ha Zoodjes
    Weet je zeker dat de koffers dicht kunnen? Ja die van jouw wel, maar die van G.zit ik wel over in.Koopt altijd van alles he. Ans een hele goeie reis en de groetjes aan Gaatze. Tot horens.
    Gr. fan D en T

• 28 Oktober 2011 - 14:03

Rommy:

Fijn dat de koffer toch nog dicht kan!!
    Nog een gezellig avond straks en maar niet te laat naar bed, want morgen wordt het vast een lange dag! Goede reis en groeten aan alle bekenden. Hopelijk zijn jullie beiden weer ervan opgeknapt en thuis maar lekker nakuren. Want dat hoort er ook bij!!
    Liefs uit de Walden, van Rommy

• 28 Oktober 2011 - 14:09

Heit En Mem En R:

oant sjen

goeie reis en wol thus

• 28 Oktober 2011 - 14:12

Matty:

Hele goede reis jullie! Fijn dat het er weer op zit.

liefs,

de beric

• 28 Oktober 2011 - 18:03

Iris:

Hallo buurtjes,

Fijn dat het er weer op zit en hopelijk hebben jullie er weer veel profijt van. Een goede reis naar huis toegewenst en tot ziens in Baaium.

Groetjes ook van Jentje (regelt nu telefonisch iets voor de schapen), George (die net 4 kippen bij Alain opgehaald heeft) en Evert (kwam om 18.00 uur vanavond weer thuis van bivak).

• 28 Oktober 2011 - 20:13

Heit En Mem:

Tot zaterdag avond Groeten Heit en Mem

• 28 Oktober 2011 - 20:27

Dick En Wietske Kids:

Hallo luitjes
    We zijn net terug van het wokken was heerlijk.
    Bijna weer de Hollandse bodem,en lekker eten.
    We hopen dat de kuren weer baat hebben.
    Morgen eerst supporteren bij Stefan zijn voetbal
    Groetjes;Dick en Wietske en kinderen en de snorrende poesjes