we zijn weer in Slowakije - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu we zijn weer in Slowakije - Reisverslag uit Piešťany, Slowaakse Republiek van annekezoodsma - WaarBenJij.nu

we zijn weer in Slowakije

Door: webmaster

09 Oktober 2011 | Slowaakse Republiek, Piešťany

Hallo allemaal,
na een turbulente reis zijn we weer op de plaats van bestemming aan gekomen.
de trubulente kan letterlijk worden genomen, want er zaten nog al wat hobbels in het luchtruim.
Maar gelukkig ging de reis verder voorspoedig.
langzaam maar zeker kwamen we in de buurt van het kuuroord...(de taxi reed str*** langzaam)
Maar we zijn aangekomen op de plaats van bestemming.
wel met kramp in de benen, want de taxi zag er prima uit , daar niet van , maar het was weer op z'n Slowaaks. teweinig ruimte voor al de koffers die mee waren, dus die moesten allemaal in het deel waar wij, de passagiers, moesten zitten. dus eigenlijk ruimte zat, maar toch ook weer niet.en vooruitbranden ? homaar...
maar we zijn wel heelhuids aangekomen.
Bij joukje is te lezen wie er allemaal mee zijn (joukjedevries.waarbenjij.nu) voor wie er intresse in hebben ;)want we hoeven ook niet alles dubbel te schrijven toch?
Morgenochten vroeg om 7.40 mag ik bij de dokter verschijnen. weer een andere dan twee jaar terug, dus ben benieuwd wat wat voor kuren het gaan worden dit jaar.
groetjes allemaal en tot binnenkort.
dank voor alle gebeden en gedachten voor ons, het doet ons erg goed dat jullie zo bij ons zijn.
liefs Anneke

• 09 Oktober 2011 - 18:07

Alie:

Lekker slapen vannacht dan ben je de ellende van deze dag weer vergeten.
    Met welke vlucht zijn jullie geweest, weer met KLM ??

• 09 Oktober 2011 - 19:43

Elza:

Mooi de eerste hobbel hebben jullie weer gehad.
    Morgen veel succes en ik hoor wel weer van je.
    Vanavond als achtergrond koor gezongen in de kerk bij het orgel.
    Heerlijk.
    Groetjes ELza.

• 09 Oktober 2011 - 20:28

Rommy:

Ja, het zal wel een hele lange dag geweest zijn, vooral met zo'n frisse chauffeur in een te klein busje, maar ja, alle went he!! Veel succes morgen bij de dokter en ik neem aan morgen al lekker in de drek of in het spiegelbadje, maar lekker genieten. Hoe is het weer daar?
    Liefs en groetjes van Rommy en de rest